Gå til innhold

Feil driver... Uninstall

Troxx

Anbefalte innlegg

Jeg har installert feil drivere til skjermkortet.

Fikk melding om at jeg burde restarte maskinen...

Og gjorde det.. etter et lite glimt av XP's oppstart/loading skjerm får jeg blåskjerm med lynkjapt omslag til restart..

Har forsøkt alt... inkl kjøpt ny hd.. så nå har jeg full oversikt over den gamle installasjonen... men hvordan kan jeg få tilbake min gamle xp-installasjon...

:-)

Troxx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt har jeg forsøk alt..

Det eneste måtte være om noen har fullstendig oversikt over filene og evt midlertidige filer..

Finnes det "cleanup" programmer?

Som kan renske bort alle driverfiler...

uninstall funker vel ikke om jeg starter et nyinstallert os fra en annen partisjon...

:-)

Troxx

Lenke til kommentar

Så du mener at den restarter seg før du har mulighet for å velge sikkerhetsmodus? Finnes sikkert en eller annen funksjon på Winxp cd en om "rollback" eller noe(har ikke XP). Ellers kan du innstalere Xp på den nye disken da, så bare hente ut de filene du trenger fra den gamle disken.

Lenke til kommentar

Jo jeg kan trykke F8. Eller som nåfortiden sitte å vente på at den gir meg valget automatisk. (fordi den krasjer hele tiden)

Jeg har valgt sikker modus og det som er, men det går ca 10 sek loading av drivere, samt noe klikking i cd-rom... og så krasjer hele greia...

:-|

Tor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...