HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Lurer på (som emnetittelen sier) om det er mulig å kombinere MBAM med en pakke fra Norton. Noen bekjente av meg har spurt meg om jeg kan "fikse" PC-en dems softwaremessig, men tror ikke jeg kommer til å føle meg ferdig før jeg har kjørt en scan med et program jeg kjenner (forholdsvis) godt. Har ikke sett på PC-en enda, så veit ikke noe mer enn at de bruker en betalt pakke fra Norton. Er ikke snakk om at MBAM skal innstalleres permanent, men bare for denne ene scannen når alt annet er gjort. Det jeg egentlig lurer på: Vil det kræsje? Endret 22. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
norbat Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 MBAM fungerer utmerket sammen med et hvilket som helst antivirusprogram. Foreslår også at programmet kan bli liggende på pc'n etter at du er ferdig med rensen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Enig i det; men er en grunn til at jeg har blitt spurt. Det siste disse folka trenger er enda en ting å tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå