Joachim_F Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Playstation 3-versjonen av Bioshock inneholder litt info om spillets etterfølger. Les mer Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Oioi! Kjente hjertet stoppet opp i noen sekunder nå. Dette blir garantert bra! Gleder meg til mer info kommer Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Herlig. Gleder meg til mer info. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Elsket Bioshock, så kommer til å følge nøye med på dette! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Godt å høre fra den kanten igjen, begynte å bli litt bekymret. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 yes! høres bra ut!!! Da er det bare og vente på mer info! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Gleder meg veldig. Bioshock var en opplevelse for seg selv. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Yoho, har ikke 1eren men en kompis av meg har det, kansje jeg skal kjøpe 2eren til han, når han har bursdag, når kommer dette spillet? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Når det kommer er det ingen som vet Vi har akkurat fått vite AT det kommer, og som en bonus har vi fått hvite hva det heter... en lanseringsdato er nok laaaaangt unna. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg gleder meg! Det første er et knallbra spill. Vi får håpe toern kan leve opp til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Kanskje på tide at jeg får ræva i gir og runde Bioshock. edit: Wuhu! Innlegg nr. Endret 16. oktober 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Blir digg. Elsket virkelig BioShock til Xbox 360. Birger Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Så lenge Bioshock 2 blir i samme ånd som eneren, er dette en gledelig nyhet for meg. Bioshock var et utrolig bra spill og hvem vet? Kanskje oppfølgeren også blir det? Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 om det blir halvparten så dårlig som det første, så er det vel kanskje værdt å teste.. håper de fikser de største feilene med spillet, historiefortellignen, minigamet og ffs forskjellig utsenede badguys... yay, morro å drepe de samme 4 forskjellige monsterene igjennom hele spillet, og bli fortalt historien av elendig plasserte lydklipp som man finner randomly undervann eller på lokasjoner som ikke har noe med storyfortellignen å gjøre. Skulle tro de hadde litt mere peiling på slikt.. men tydligvis ikke. Og uendelige dårlige abilities som man aldri kommer til å bruke.. og de "spøkelses" skikkeslene som er rippet fra FEAR kunne de spart seg for. å gi dette spillet 9 er jo bare å opplyse værden om hvor mye man værdsetter medioker grafikk og rask action mot godt fortalt story og gameplay. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Aahh! Det var på tide å få litt mer informasjon her ja! Er veldig spent på åssen de skal flette Sand of Dreams inn i historien. Håper ihvertfall det får noe med historien i Bioshock å gjøre ihvertfall. Blei nesten litt skuffa når det ikke ble en prequel som jeg håpa på... Men skal ha spille; samma søren! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nice, tydelig at de jobbet med det siden release av Bioshock. Så de har sannsynligvis kommet et godt stykke på vei. Ser for meg at det tar omlag ett år jeg får vi vet releasedate ihvertfall. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ah. Dette spillet kan ikke komme fort nok. Ser tilbake på fjorårets vinter som en av de herligste noensinne takket väre Bioshock. Fantastisk atmosfäre i det spillet. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Satser på Bioshock 2 blir bra. + Filmen... Lenke til kommentar
easthill- Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 http://www.gametrailers.com/player/usermovies/277998.html Hele teaseren. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 om det blir halvparten så dårlig som det første, så er det vel kanskje værdt å teste.. håper de fikser de største feilene med spillet, historiefortellignen, minigamet og ffs forskjellig utsenede badguys... yay, morro å drepe de samme 4 forskjellige monsterene igjennom hele spillet, og bli fortalt historien av elendig plasserte lydklipp som man finner randomly undervann eller på lokasjoner som ikke har noe med storyfortellignen å gjøre. Skulle tro de hadde litt mere peiling på slikt.. men tydligvis ikke. Og uendelige dårlige abilities som man aldri kommer til å bruke.. og de "spøkelses" skikkeslene som er rippet fra FEAR kunne de spart seg for. å gi dette spillet 9 er jo bare å opplyse værden om hvor mye man værdsetter medioker grafikk og rask action mot godt fortalt story og gameplay. Smaken er som baken (lukter vondt)... Jeg synes Bioshock var ett av de beste spillene på markedet i fjor. Helt genialt skytespill nesten på høyde med Call of Duty, som jeg også regner med at du hater. Er jo nesten samme fiender der også. Bare russere og arabere... I Bioshock hadde du jo flere modeller av Big Daddys, flere typer Splicers og flere typer forsvarssystemer. Synes absolutt ikke Bioshock hadde få fiender. Fortellingsmåten var også meget god. Den var ikke nødvendig for å komme vidre, men var alikevel spennende nok til å måtte finne ut hva som skjedde videre. Og de var plassert på akuratt de riktige stedene. Dersom du ikke har fått det med deg så var faktisk de opptakene om det som hadde skjedd i Rapture, på de stedene, mens du var borte. Og dersom du ikke brukte Abilities så har du gått glipp av en god del av spillet. Spøkelsene, ja jeg har ikke spilt FEAR, så for meg var det en fin ekstra. Det eneste jeg har å utsette på Bioshock er dårlig sync på undertitlene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg