Nesebrus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 For her får vi avisen ved døren hver morgen. Men i det siste har ikke den kommet og har kjeftet på budet Men så testet jeg idag og da om morgenen ørtidlig - var det avis. Et par timer senere testet jeg uten for døren - det var ikke avis. Det betyr at det er tyv. Så hva er det lureste å gjøre? sette opp felle? vakt post? Må ha plan før avis kommer imorgen Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 legg ut bjørnefelle ved dørmatten eller så kan du stå opp tidlig og legge gammel ost eller bæsj midt oppi så han får seg en skitten artikkel i avisen Lenke til kommentar
Assbra Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 alså... hvis du binder fiskesnøre i avisa som er koblet til en slags festemekanisme som holder en verktøykasse oppi taket så kan den slippes i hue på tyven når han knabber avisa Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Stå klar ved døra når du hører noen utenfor, også ferker du tyver. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Legg en lapp oppå avisa at dersom han ikke slutter blir det politianmeldt. Skremmer han sikkert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Sikkert litt kjedelig, men hva med å henge opp en lapp, hvor det står noe som at "Du som knabber avisene mine. Kan du vennligst slutte, før jeg politi-annmelder deg for tyveri?" Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjøp deg en slik trykkluftstuteboks, og gjem deg et sted. Akkurat i det han/hun plukker opp avisa, list deg frem og sett tuta mot øret til vedkommende og tut til. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Masse "voksne" løsninger på problemet. Men den eneste riktige løsningen er konfrontasjon. Sitt med døra til du hører noen tar avisen, åpne opp og snakk med vedkommende. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Masse "voksne" løsninger på problemet. Men den eneste riktige løsningen er konfrontasjon.Sitt med døra til du hører noen tar avisen, åpne opp og snakk med vedkommende. Og om vedkommende løper? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har du sånn "kikkehull" på døra? Da hadde jeg satt meg og venta tidlig om morgenen, og når noen kom for og ta avisa, hadde jeg smelt opp døra når de bøyde seg ned for å plukke den opp... "oisann!" Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 første dag, legg lapp på avisa om at den ikke må stjeles, ikke skriv noe truende. neste dag venter du på å se om han/hun rapper avisa, rapper personen avisa bruker du det nylig kjøpte paintball geværet Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Koble opp et webcam:) Da setter du tyven på plass når han blånekter;) Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva vis jeg bare gjør the old swicheroo. Bytter ny avis med gamel avis om morgenen. Da tar han den gamle så jeg slipper å kaste. Så sitter han å skal kose seg med avis så merker han at det er gammel + kan klippe ut bilder av tisser og lime over hodene til folk der inne (i avisa) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 haha jaaaa! Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ser ut som du har svaret selv ja:) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tenk om det er en dame, da? Daniel Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tenk om det er en dame, da? Daniel rape Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Evt skrive "I see youuuu..." på lappen etterfulgt av en pil mot et vindu du står i og vinker :!: Lenke til kommentar
lilko Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Haha! kanskje det er dette som har skjedd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå