CFM Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Hvordan fungerer dette? Og hvordan er fargene? Jeg sitter med en gammel ukalibrert skjerm så jeg vet ikke om de er riktige.. Endret 16. oktober 2008 av gilera Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det her var tøft. Men refleksjonene i det hvite på flyet plager meg litt. Lenke til kommentar
akle Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Stili motiv! Men jeg tror det hadde blit bedre med en annen crop, enten hele flyet eller en tettere en. (flyet blir litt brått kappet i forkant) Er og så litt usikker på månen. Men må si det var et kjempe stilig motiv:D Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Stilig bilde ja. Men jeg synes det er litt mye rødt i bildet, så bittelitt justering av fargetemperatur kunne gjort seg. Ikke for mye, litt kan beholdes, ellers kan det bli litt "sterilt". Er det etter vask av motoren en har en slik "wet-start"? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Orginalt motiv liker ideen veldig godt... Tviler på at flyet er på vei til å starte (flyet var i så fall ikke akkurat fullbooket )... Hvordan fikk du i en sånn vinkel/sjangse til å knipse? Endret 16. oktober 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Flyet har hatt en birdstrike så man måtte bytte hele høyre motoren. Vi tok en klassetur så vi fikk sett litt av skiftinga og vi var så heldige at vi fikk være med på motortesten også. Dette her er første oppstart med tenning (egentlig andre med tenning, men de måtte avbryte på grunn av drivstofflekasje). Røyken er på grunn av at man smører inn deler inni motoren med olje for å forhindre korrosjon før den blir montert.. ----------------------------------- Laget en annen versjon med litt annen fargetemp: Legger også ved et bilde av hele flyet are for moro skyld Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Synes den nye versjonen ble mye bedre, mer dramatikk i bildet også. Flykroppen ble mye klarere, og du får frem blåfargen fra motoren, og månen også, på en mye bedre måte. Inkubert motor ja...det gir fort litt røyk ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå