Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forvirret. Jente har falt for meg, hva skal jeg gjøre?

Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Vidar_*

Hei.

Slo opp med min kjæreste for 3 uker siden, og har allerede vært ute og leitet etter nye.

Selv har jeg dårlig sammvitighet for å starte å lete etter en ny kjæreste etter så kort tid men men..

Kommet over en jente, som jeg bare møtte, endte med at vi kysset, og hadde sex.. Denne jenta har fått sykt store følelser for meg, og jeg vet ikke hva jeg føler for hu, er bare ikke sikker.

Og har på en måte gitt henne inntrykk at jeg er forelsket i henne, noe som jeg ikke er, er jo glad i henne, men er ikke sikker på noe annet..

Har ikke lyst å såre henne :( hater dette, føler meg bare helt jævlig pga det.

Hva skal jeg gjøre her? noen som kan gi meg noen gode tips.

Forvirra :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært borti akkurat samme greia, hadde kontakt med ei og hun fikk feil inntrykk at eg var forelska i henne noe eg ikke var men hun var i meg. Eg sa klart i fra at eg ikke var interesert i henne på denne måten. Hun tok det hardt, men det er mye bedre slik enn at eg hadde vært med henne på falske premisser.

Så si det rett ut til damen. Hvis ikke kan saken etter en stund være mye verre, da du har mye forklaring foran deg. Da hadde du fått fra henne: men vi har hatt sex og gjort så mye sammen osv, så vil du ikke ha meg.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...