Victorino Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Heisann, jeg har bestemt meg for hvilken telefon jeg vil hva (Nokia e66), og vil helst ha den uten abb, men foreløpig er den for dyr for en student som meg. Hvordan kan jeg følge med på prisene og om det evt. er tilbud/salg? Er det noen som pleier å være billigere enn andre? En annen ting, den tlf jeg har sett meg ut har visstnok dårlig kamera. Nå er jo jeg vant til elendige mobilbilder, så for meg er det helt greit. Men lurer på om det er mulig å installere noe programvare på tlf som gjør at bilda blir bedre? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vi har jo den velkjente prisguiden på HW. Kan jo også nevne dinpris. Lenke til kommentar
techgirl Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Kelkoo.no sammenligner også priser. Min erfaring er at cdon.com ofte er billigst på telefoner, men det stemte ikke på akkurat denne telefonen som du skulle ha..... Men de bruker å ha kampanjer har jeg sett, men noen ganger går prisene også opp..... Men jeg har aldri handlet telefoner der så jeg har vel egentlig ikke noe grunnlag å uttale meg..... Endret 16. oktober 2008 av techgirl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå