Fylla Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 heisann, satt og så litt igjennom youtube og kom over Family Guy: Blue Harvest Breathing er dette ekte vare eller er det bare tull? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg tror den første episoden i sesong 6 er Star Wars-Special. Lættis episode :!: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 de holder på å lage en spoof av The Empire Strikes back nå.. kalt "Something, Something, Something, Dark Side" Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Blue Harvest er noe av det dårligste jeg har sett av Family Guy Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Blue Harvest er noe av det dårligste jeg har sett av Family Guy Må faktisk si meg enig, selv om jeg datt på gulvet av latter den eneste gangen gjennom hele episoden vi så "Meg". Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Blue Harvest er noe av det dårligste jeg har sett av Family Guy Må faktisk si meg enig, selv om jeg datt på gulvet av latter den eneste gangen gjennom hele episoden vi så "Meg". Hehe, ja. Tenkte å nevne det som eneste unntak. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dere kan ikke ha likt Star Wars noe særlig, syntes episoden var svært underholdene jeg. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er ikke akkurat det som er problemet. Nå skal det sies at Star Wars ikke er helt det samme som da jeg var mindre, men den originale trilogien er lett de filmene jeg har sett flest ganger, og jeg eier flest versjoner av. Problemet til Blue Harvest er at det er mer en Family Guy-hyllest til Star Wars enn en parodi. Blue Harvest er A New Hope med Family Guy-karakterer -- uten noen vitser. Å se hvem som "spiller" hvilken karakter er ikke særlig spennende i lengden -- ikke minst siden vi alt ser det på coveret. Det finnes langt bedre Star Wars-parodier der ute. Ikke minst Robot Chicken sine klipp som nevnes i nettopp Blue Harvest. Men min favoritt er helt klart Thumb Wars av Steve Oedekerk. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøpte blue harvest dvd'n i dag...å må si jeg likte både filmen og t-sjorten. Det jeg ikke helt skjønte var hva i hel***** vi skulle me de to 3D brillene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå