Gå til innhold

Samsung LE40A559 erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tittet på 656 og 559 på expert herom dagen. De sto over hverandre og spilte samme filmen. Jeg kunne ærlig talt ikke se noe forskjell på de. Tipper at noe av grunnen var filmvalget, en tegnefilm i HD. Ble iallefall veldig overrasket over 559 der og da.

Ville valgt 6-serien pga design og den ekstra HDMI-kontakten. Det er verdt en drøy tusing spør du meg.

Lenke til kommentar
Tittet på 656 og 559 på expert herom dagen. De sto over hverandre og spilte samme filmen. Jeg kunne ærlig talt ikke se noe forskjell på de. Tipper at noe av grunnen var filmvalget, en tegnefilm i HD. Ble iallefall veldig overrasket over 559 der og da.

Ville valgt 6-serien pga design og den ekstra HDMI-kontakten. Det er verdt en drøy tusing spør du meg.

Jepp det vil jeg si meg svært enig i og A656 har jo banket alle i tester rundt om bort sett fra den nye W4500 til Sony så løp og kjøp. A559 er en svært god tv det også og ligger nok jevnt på bildekvalitet så er lommeboka sprengt så er det slett ikke noe dårlig valg det heller og ikke vits å gi mer en man må da du får denne til 7000,- hos billigste nettbutikk nå :cool:https://prisguiden.no/product.php?productId=95598

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...