cruzader Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ser utfor det blir privat lan den helga isteden :/ kjøpe 2 ekstra biletter for og kunne få ipr/strøm til boksen jeg ville bruke som gameserver blir bare teit. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dersom du kontakter han som er ansvarlig for LANet så er det helt sikkert mulig å finne en løsning. Gameservers blir nok motatt med åpne armer. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) mailet han som sto som kontaktansvarlig som jeg måtte kjøpe ekstra biletter eller evnt avtale. så svarte med at jeg var tenkt bruke de 1-2 serverne jeg ønsket med for dedikerte cs servere under lanet i håp om at det muligens skulle senke prisen litt ingenting jeg hater mer enn spille på random folk sine servere som skifter kart til tilfeldige tider, heller kjøre 3-4servere selv for aim,fy,classic og evnt gungame. Endret 4. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vel vel, jeg skal kjøre på med WoW for det meste. Blir vel litt Css også når jeg går lei men men. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 er mer skytespill fan for lan, men blir avbrudd til jobbing mandag/tirsdag da Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 etter gruppepress har jeg meldt meg på litt mer info om nettverket fra crewnissene hadde ikke skadet da, hvilken kvalitet vi kan forvente, nettlinjen var ganske så crap men forhåpentligvis nettverket bedre Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dessverre er det usikkert om LAN-et vil bli avlyst. Vi trenger 30 flere folk innen den 15, altså 70 påmeldte for at det skal bli arrangert. Det er andre gangen dette LAN-et blir arrangert, jeg syntes det er rart at ikke flere har medlt seg på mtp. hvor populært det var for.. to år siden. Kjenner du noen som skal; be de melde seg på ASAP. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) snakket med ganske mange som ville dra til de så prisen, som har vært der tidligere det litt solide prishoppet senket vell intressen endel. tror forsåvidt ikke jeg har sett mer enn 1 plakat om lanet heller i forhold til profilering utenom topicen her. Endret 13. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå