tcleroe Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 NeverLAN vil bli arranger i Askøyhallen 28.februar - 3.mars 2009! Standard Compoer! Det vil bli mange kule permier! Inngangsbillett: Kr. 300,- Nettlinje: 20 mb/s med 100Mb/s respons på linjene! Vi søker compo og nettverkscrew! Send en PM! Sjekk http://neverlan.pannekake.com Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) # PC skal stå på gulvet! De svake bordene kan knekke, og de fine bordene får striper. Ingen av delene er ønsket. Hver har ansvar for skaden de er årsak til. # Du kan ta med deg stol, men da SKAL du ha med deg underlag til stolen så det ikke blir merker i gulvet # Ikke bruk sko som lager sorte striper i parketten. høres litt ut som gymtimene på barneskolen med passe på gulvet nr1 prio NeverLAN tar avstand fra alle former for piratkopiering. Oppfordring til dette vil medføre advarsel og i ekstreme tilfeller, utkastelse. den passer veldig bra sammen med: Bruker du Windows XP, så så bør du ha installert Service Pack 2 på din datamaskin. Datamaskiner uten Service Pack 2 klarer ikke å koble seg til andre maskiner med Service Pack 2 i sammenheng med delte filer. Endret 16. januar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg var på NeverLAN forrige gang, må ha vært i 2005 eller 2006. Meget gøy og vellykket, satser på like mange påmeldte i år. Lenke til kommentar
Tveitebassen Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 NeverLan virker veldig bra, mange bra compoer:). Jeg kommer! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 NeverLAN tar avstand fra alle former for piratkopiering. Oppfordring til dette vil medføre advarsel og i ekstreme tilfeller, utkastelse. den passer veldig bra sammen med: Bruker du Windows XP, så så bør du ha installert Service Pack 2 på din datamaskin. Datamaskiner uten Service Pack 2 klarer ikke å koble seg til andre maskiner med Service Pack 2 i sammenheng med delte filer. Hørt om å dele Linux-ISO? =D Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 etter de på påmeldt listen atm tror jeg de ville googlet linux for finne ut hva det er Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 hadde nok dratt hadde det startet fredagen. synest det er dyrt med 300kr for en og en halv dag for oss som ikke har fri den uka så mandag/tirsdag ikke går. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Nevermind. Skjønner poenget ditt, men det er mange som har vinterferie på det tidspunktet, derfor er LANet lagt til følgende datoer. Endret 29. januar 2009 av lurvefranzen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Kan dele andre filer enn piratkopier mann... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) etter det jeg har hørt om de tidligere neverlan var ikke det delt så mye lovlige filer liker lans men stortsett alle av de jeg bruker dra på lans med gidder sikkert ikke siden de mener prisen er satt opp formye fra forige årene. evnt prøve smiske med de at jeg fortjener rabatt for min samfunstjeneste av ta med mine egne spillservere Endret 29. januar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Opp til deg. Jeg syntes prisen er på sin plass, i allefall. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 mistenker jeg hadde såtte der til mandag morgen så gått de par hundre meterne til jobb og vært der som en zombie. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hei. Dette virker veldig fristende, men jeg kommer ikke inn på siden?? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 siden virker død atm ja Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Oppe igjen nå. Listen over påmeldte er for øvrig ikke oppdatert, dersom noen skulle lure. Er litt over 50 plasser igjen etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 synest bare en skjerm er litt strengt Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Nettlinje: 20 mb/s med 100Mb/s respons på linjene! Hva pokker betyr dette? At dere har en linje på 20 Mb/s inn, og switcher med maksimal båndbredde på 100 Mb/s per port for det lokale nettverket? Det er egentlig 'respons' som forvirrer meg her. Ellers ser det kjempebra ut! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) tipper det er standard 100mbit cisco switcher, får de jo nesten kastet etter deg nå som bedriftene bytter til gbit Endret 1. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Tveitebassen Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Jaja, 1 måned igjen nå det blir nok koz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå