archongamer Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Her har begge min Sixaxis kontrollere fått samme feil på under en uke. De blinker når de lades, men er umulig å få liv i ellers. Dette er skjedd med begge to, og begge har kun ligget rolig på hylla siden sist gang de var i bruk. Skulle jo nesten tro de var lagd for å holde akkurat så lenge, selv om jeg skjønner dette nok ikke er tilfelle. Uansett, hvor henvender man seg for slike ting, er det i det hele tatt noen garanti på slikt? Var flaks begge holdt ut disse beta tider, men er jo ganske avhengig av fungerende kontrollere denne høsten Endret 16. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har du prøvd å trykke inn reset-knappen? Kan være du må holde den inne i noen sekunder(husker ikke helt). Hjalp det? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hadde samme porblemet selv og da hjalp det og holde inne reset knappen en liten stund. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Har du prøvd å trykke inn reset-knappen?Kan være du må holde den inne i noen sekunder(husker ikke helt). Hjalp det? Det hjalp på den ene så takk for den Da var det kun en som er død, og det orker jeg ikke stresse med garanti for og bestiller meg bare en ny DS. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det hjalp på den ene så takk for den Da var det kun en som er død, og det orker jeg ikke stresse med garanti for og bestiller meg bare en ny DS. Jeg skjønner hva du mener. Hadde en gang en ødelagt Nintendo 64 kontroll, da kjøpte jeg en Sega ... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Regner med du var ironisk, men DS = Dualshock. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Det hjalp på den ene så takk for den Da var det kun en som er død, og det orker jeg ikke stresse med garanti for og bestiller meg bare en ny DS. Jeg skjønner hva du mener. Hadde en gang en ødelagt Nintendo 64 kontroll, da kjøpte jeg en Sega ... Har visst fortsatt et problem med kontrollen som kom til liv da, og det er at PS knappen ikke fungerer lenger. Alt annet virker som det skal. Merkelig hvordan begge skulle begynne å feile så samtidig, og det er en dyr nok høst om man ikke må kjøpe kontrollere også Endret 16. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå