Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gi henne dårlig samvittighet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun er tydeligvis en dass. Drit i henne. Ignorer henne. Hev deg over denne underklassen av mennesker.

Når jeg leser de andre postene dine her på forumet må jeg si at du har et ganske sykt syn på folk.

Takk! Det heter livserfaring. Noe mer du lurte på?

takk, men nei, det var alt :p

Lenke til kommentar

Et spørsmål til alle de som vil at han skalringe henne. Nå som hun helt tydelig har vist at hun driter totalt i han og hans initiativ til å gjøre noe sammen, hvorfor i alle himmelens verden skal han bruke en eneste kalori til på henne? Hva har hun gjort som gjør at hun fortjener hans oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
det faktum at han er "forelsket" i henne var det første som slo meg inn.

Og? Hun er jo ikke i nærheten av å respektere han. Ikke har hun vist evner til normal høflighet heller. Han sier jo at denne forkastelige oppførselen er normal for henne. Hva i all verden skal han da kaste vekk tid på henne for?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Valkyria har rett her. En gammel forelskelse som jeg aldri helt har klart å komme over. Men jeg innser egentlig det hele som et lukket kapittel nå. "Det va ein møkka kampanje. Å det var dråpen". :)

Bare for å rydde opp litt: snakket med kompisen min og han trodde hun var i Danmark, så jeg formodet det. Ringte henne derfor ikke før ganske sent. Det ga meg litt tid til å planlegge en samtale. Var på vorset og gasset opp med stemningsrik Kaizers-musikk og hadde planlagt det hele. Prøvde å ringe henne, flere ganger, men ingen svar. Så sender jeg henne en melding. Etter en stund får jeg svar om at hun er på "franskkurs" og at hun trodde det var i helgen. Så på en måte blei jeg selveid fordi jeg ikke ringte henne tidligere, men jeg har fortsatt mine tvil på om det er sant, følte nesten svarene reflekterte om at hun visste om at det var i dag.

Endret av JensViking
Lenke til kommentar
Er du grådig Blåbær? Jeg betaler alltid billetten eller middagen til en dame jeg inviterer ut. Det er jo vanlig praksis for en gentleman. :)

Så spørs det hvor lurt det er å være snill gentleman hele tida. Han er eventuelt gjerrig.

Endret av twisted_
Lenke til kommentar

Å spandere på jenter er noe tåpelige greier som henger igjen fra gammle dager nå jenter var hjemme på kjøkkenet mens mannfolka var ute og jobba. Kvinner nå idag som jobber og vil ha likestilling burde ikke våge seg på å forlange at vi skal betale. Tar de gladelig i mot gratis ting hele tiden så oser det dobbelt moral og blodsuger stank av dem lang vei, spesielt om de tidligere har iherdig snakket om likestilling.

Lenke til kommentar

Samme blanke hvilket kjønn det er for min del, jeg er i hvert fall vant med å spandere på venner, uavhengig av kjønn. Fungerer slik at du spanderer noe, og forventer at de også gjør det. Er ikke veldig gjerrig og tjener heller lite. Er ikke verre enn å bare huske det til en annen gang - "denne personen er gjerrig, pass på" :>

Men ja, spanderer selvfølgelig fordi jeg er grei.

Nevnte heller aldri at jeg hadde planlagt å gi vekk billettene gratis, bare om hun ville bli med og at jeg hadde en ekstra billett (men jeg regner i hvert fall med at folk formoder at man spanderer da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...