JensViking Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei. Først av alt passer det kanskje ikke 100% inn under dette subforaet, men kanskje dere likevel har best peiling For ei stund siden spurte jeg ei jente jeg har litt følelser for, men mer som en venn, om hun hadde lyst til å bli med på konsert i dag, og vel, det hadde hun. Men har ikke hørt noe fra henne siden. Snakker så med en kompis i dag som forteller at hun er reist til utlandet. Altså, et skikkelig irritasjonsmoment siden det er ganske typisk av henne å ikke si ifra om slikt. Ikke bare fordi jeg forventer pålitelighet, men også fordi jeg sitter igjen med en billett til 350,- som jeg sannsynligvis ikke får solgt nå. Uansett, hun vet ikke om at jeg vet om at hun har reist. Hva bør jeg gjøre for å få henne til å forstå "alvoret"/til å få dårlig samvittighet så hun lærer? Ikke fordi jeg er hevnlysten, men fordi det er så typisk henne, og fordi hun aldri lærer. Noen tips om hva jeg bør gjøre? Sende melding? Eller ringe henne og spør om hun vil være med på vors før konserten? Også bare spille skuffet? (selv om jeg er det) Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ring henne 2-3 timer før konserten og spill dritglad. Du må være i skikkelig godt humør og skrike og kose deg og si du gleder deg sykt til å dra på konsert med henne. Når hu sier at hu ikke kan, så bare skrur du av all musikken og setter deg ned og sier at du ikke orker å dra allikevel Haha, det hørtes forøvrig ut som en kjip situasjon hele greia. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ring henne, ja. Men gjør det når du "står i kø". Spør hvor hun er. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jepp, ring henne å spør om dere skal møtes og dra sammen til konserten. Hvis hun ikke skjønner alvoret da så hadde jeg gitt opp. Noe jeg også nettopp har gjort, så jeg vet hvordan du har det. Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Takker folkens. Kommer nok til å ringe og gjøre som dere sier. Kom gjerne med flere forslag, ringer nok ikke før jeg har begynt å vorse. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva om denne kompisen har fortalt henne at du vet? Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Har også tenkt på det. Og det blir jo drit. Så får snakke med han. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Da er det jo to mulige utfall (hvis hun vet om det altså). 1. Hun blir sur på deg. 2. Hun prøver å lure deg tilbake. Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Regner med det er mest safe for meg å ringe ham å høre da? Kan ringe for å spør om noe annet i slengen så det ikke virker som om jeg ringer bare for å spør om dét. Lenke til kommentar
probin Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ring og si at du ikke kan dra med ho alikevell.. si at du har funnet en annen jente som du ville gjærne dele billetten med. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ikke enig, probin. Ville ikke gjort meg selv til drittsekken her. Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 La være å ta konktakt med henne! Hvem vil ha noe å gjøre med folk man ikke kan stole på? Hun er en dårlig person. Hun bare bruker deg, og viser deg null respekt. Hev deg over det, og glem hele jenta. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ring og si at du ikke kan dra med ho alikevell.. si at du har funnet en annen jente som du ville gjærne dele billetten med. Bedre å vente til etter konserten, og så si at han hadde med ei jente som han hadde det dritkult med. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ah, sjalusi-kortet. Alltid en vinner. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ah, sjalusi-kortet. Alltid en vinner. Hoho. Jepp, den er herlig. Ikke noe som irriterer jenter mer Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ring henne som noen andre har sagt, 2-3 timer før konserten å virk superglad. Uansett, Kaizers lager liv (regner med det er dem du skal på), så du kommer til å ha det gøy uansett. Snakkes på folken! Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Stemmer det Kommer til å ha en fortreffelig konsert, det bare sitter i bakhodet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva med å be med noen andre? Kaizers er naajs Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei. Først av alt passer det kanskje ikke 100% inn under dette subforaet, men kanskje dere likevel har best peiling For ei stund siden spurte jeg ei jente jeg har litt følelser for, men mer som en venn, om hun hadde lyst til å bli med på konsert i dag, og vel, det hadde hun. Men har ikke hørt noe fra henne siden. Snakker så med en kompis i dag som forteller at hun er reist til utlandet. Altså, et skikkelig irritasjonsmoment siden det er ganske typisk av henne å ikke si ifra om slikt. Ikke bare fordi jeg forventer pålitelighet, men også fordi jeg sitter igjen med en billett til 350,- som jeg sannsynligvis ikke får solgt nå. Uansett, hun vet ikke om at jeg vet om at hun har reist. Hva bør jeg gjøre for å få henne til å forstå "alvoret"/til å få dårlig samvittighet så hun lærer? Ikke fordi jeg er hevnlysten, men fordi det er så typisk henne, og fordi hun aldri lærer. Noen tips om hva jeg bør gjøre? Sende melding? Eller ringe henne og spør om hun vil være med på vors før konserten? Også bare spille skuffet? (selv om jeg er det) Hun er tydeligvis en dass. Drit i henne. Ignorer henne. Hev deg over denne underklassen av mennesker. 1 Lenke til kommentar
hallstein Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hun er tydeligvis en dass. Drit i henne. Ignorer henne. Hev deg over denne underklassen av mennesker. Når jeg leser de andre postene dine her på forumet må jeg si at du har et ganske sykt syn på folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå