Konstabel Snabel Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Arrows var veldig bra, andrealbumet var ingen höydare, men for all del, bra. Fikk sett dem en gang live(mellom de to albumene), og det var en rimelig god konsert. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Så du syns ikke FDTD er bra? Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mange Stonegard-fans ble skuffa over FDTD da. Litt mer heavy enn Arrows. Sånn at det vipper over liksom. Jeg er enig med han. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Arrows er jo lett bedre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sangene 'Arrows' og 'The White Shaded Lie' er det som gjelder. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Arrows var en kongelåt. En klar favoritt der, ja. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sier ikke at Arrows er dårlig, syns Arrows er knallbra, syns bare det var litt rart å ikke like FDTD en cd jeg syns er kjempebra Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har ikke sagt at jeg ikke liker FDTD. Jeg har den til og med, men jeg foretrekker Arrows fordet. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Alle her burde høre mye på DEN GAMLE FDTD, og dere kommer til å digge det. Tok lit tid å komme inn i det. Den gamle er bedre enn den nye Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Likte Arrows best jeg også, fikk aldri sansen får FDTD. Gamle FDTD? Aldri hørt om, skal jeg skjekke ut Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja, det er en nyutgivelse som ble utgitt for bare noen måneder siden(med grått cover), og den gamle som kom ut i 2006(rødt cover). Den gamle er uten tvil barskest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jo det gjør han. Foreksempel, skrev han: "De suger"Og det var alt. Det er faen meg spamming. Vet.. Hadde du faktisk levd opp til den 'moralen' du latar til å vere tilhengar av, hadde du vel ikkje skreve ein post med eit einaste ord i seg? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Jo det gjør han. Foreksempel, skrev han: "De suger"Og det var alt. Det er faen meg spamming. Vet.. Hadde du faktisk levd opp til den 'moralen' du latar til å vere tilhengar av, hadde du vel ikkje skreve ein post med eit einaste ord i seg? What? Hva mener du? Endret 8. november 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Eg meinar at du ikkje burde klage over at folk "spampostar" når du gjer det sjøl. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Men et innlegg som "de suger" er bare for å provosere. Unødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ikkje meir unødvendig enn ein post kor det står "Vet..". Dette er ikkje MSN, eller? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det vill jeg si det er jo (mer unødvendig). Det hadde ihvertfal noe med det vi snakket om å gjøre. Så du syns det er like unødvendig å skive noe til det vi snakker om som å skive en post som bare er for provosere andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nei, eg syns så klart ikkje det er unødvendig å holde seg til tema når ein skriv. Eg syns også at det er unødvendig å leggje ut postar som openbart er meint for å provosera (kjend som "trolling"). Tingen med denne saka er jo at du ikkje kan sei med 100% sikkerheit at det den personen skreiv var meint for å provosera. Det faktum at du også likar bandet godt er jo ikkje akkurat med på å gjere deg mindre provosert? Du syns det var synd at Stonegard var oppløyst, og sidan denne personens meiningar kolliderte med dine (du blei provosert) så er altså posten hans unødvendig? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Han kunne iværtfall komme med en grunn til at han syns de suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå