kjetta83 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er på jakt etter et trådløst fjernutløser system for speilrefleks (merke spiller ingen rolle), med en rekkevidde på 100 meter eller mer. Noen som vet av noe som funker? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Pocketwizards fungerer opp til 500m. Da kan du enten fjernstyre via et annet kamera, eller via fjernkontrollen. Du kan også samtidig fjernstyre flere blitzer, men det krever jo en del trancievere. Pocketwizards er enkelt å sette opp og fungerer alltid. Anbefales! Lenke til kommentar
kjetta83 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Pocketwizards fungerer opp til 500m. Da kan du enten fjernstyre via et annet kamera, eller via fjernkontrollen. Du kan også samtidig fjernstyre flere blitzer, men det krever jo en del trancievere. Pocketwizards er enkelt å sette opp og fungerer alltid. Anbefales! Takk for raskt svar. Hadde satt pris på en link og event. forhandlere. Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvis det blir for dyrt (PW _er_ dyrt, og du må ha minst to stykker), så kan du se på Phottix Wireless Remote for forskjellige kamera (link). De funker fjell, (hadde ikke noe problem på ~75-80m med min), men jeg kan ikke garantere for opp mot 100m, selv om de selv påstår at den skal funke til 320f (97.5m). Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Verdt å sjekke ut CyberSync fra Paul C. Buff Test, søk etter flere Lenke til kommentar
Spook Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg er på jakt etter et trådløst fjernutløser system for speilrefleks (merke spiller ingen rolle), med en rekkevidde på 100 meter eller mer. Noen som vet av noe som funker? Sjekk http://www.dealextreme.com/ dersom du er på jakt etter noe *billig*. De har mange forskjellige typer der og noen hevder å ha rekkevidde på 100m. Kvaliteten er vel ikke den aller beste (typisk "Made in China") men så koster det jo bare noen få doller og porto er gratis. Jeg har kjøpt en trådløs fjernutløser derfra selv og den fungerer ypperlig men har ikke testet rekkevidden - har kun brukt den på avstander rundt 10m. Lenke til kommentar
NorthWest Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvis det blir for dyrt (PW _er_ dyrt, og du må ha minst to stykker), så kan du se på Phottix Wireless Remote for forskjellige kamera (link). De funker fjell, (hadde ikke noe problem på ~75-80m med min), men jeg kan ikke garantere for opp mot 100m, selv om de selv påstår at den skal funke til 320f (97.5m). Disse så jo virkelig interessante ut, noen som har prøvd de og kan anbefale de til en D300? Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har kun brukt min på EOS 30/40D, men den funker fjell og jeg ser ingen grunn til at den ikke skulle gjøre det på D300 også. Lenke til kommentar
JA Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvis det blir for dyrt (PW _er_ dyrt, og du må ha minst to stykker), så kan du se på Phottix Wireless Remote for forskjellige kamera (link). De funker fjell, (hadde ikke noe problem på ~75-80m med min), men jeg kan ikke garantere for opp mot 100m, selv om de selv påstår at den skal funke til 320f (97.5m). Disse så jo virkelig interessante ut, noen som har prøvd de og kan anbefale de til en D300? Fikk tak i to stykker Phottix Cleon til d300, kunne gjerne det når de var så billige...:-). Funker bra, men har ikke prøvd det på noen særlig avstand ennå. Fjernkontrollen er iallfall ganske liten - antennen er ca 7-8 cm? - og det finnes sikkert måter å forlenge avstanden den virker på. Kjøpte hos Hong Kong Supplies og det kom bare en uke etter at jeg sendte inn bestilling. Lenke til kommentar
Tror Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er det noen som har prøvd denne fra Hähnel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå