archongamer Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Slik at man kan si "Calling all tanks" da for eksempel? fikk ikke det til på lite og så en video hvor den kommandoen kunne gjøres. Visse av disse kommandoene er visstnok fjernet fra VIP demoen for å spare plass. Er fortsatt en god del kommandoer som mangler, slik som å kommandere alle tropper på en gang osv. Endret 20. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Slik at man kan si "Calling all tanks" da for eksempel? fikk ikke det til på lite og så en video hvor den kommandoen kunne gjøres. Sett på Standard Voice Commands, så funker "calling all x" supert Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fikk endelig testa dette i går Dette spillet skal jeg lite ha Må nesten påpeke at voice-command fungerer ypperlig, som nevnt tidligere: eivi: jeg fikk commanderfølelsen med en gang! men!... jeg syns kamera skulle vært free roam, slik at man kunne bevege kamera fritt, å ikke bare innafor hver "unit" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg