Gå til innhold

Addons i 3.0.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en del problemer med addons som jeg tror kanskje har noe med Ace3 Beta-r701 versjonen. På nettet skal det være en r706 versjon men finner den ikke. Noen andre som tilfeldigvis har?

 

En bug som har oppstått hos meg er at min nederste actionbar blir uvirksom etter jeg går inn og ut av områder. Altså alle steder etter en loading screen og ui må reloades. Har noen vært borti den der før?

 

Når det gjelder auctioneer og priser nevnt tidligere i tråden så tror jeg det er fordi det er en helt ny addon. Lite og ingenting er blitt skannet og etter at en vare er blitt oppdaget så tror jeg det problemet vil løse deg. Evt så kan man bruke "appraisel" funksjonen.

 

Mitt store sukk er at CT_raid ikke lenger skal støttes og det er utrolig synd. Den var usedvanlig enkel. Jeg blir svett bare jeg ser på x-pearl med 12 faner med div innstiller.

Lenke til kommentar

Ja.. CTRA er vel discontinued... :(

 

Når det gjelder Ace så er vel det også avsluttet?.. Ace2 er det vel i hvert fall ikke noe mer på (?), men kanskje Ace 3 fremdeles oppdateres?

 

Savner veldig Grid som healer... Har installert Healbot, men liker den (foreløpig) ikke på langt nær så bra som Grid....

Lenke til kommentar

Jeg fjernet alt jeg hadde for å så legge det på en etter en igjen. Tok kanskje kortere tid enn å kuke med hver eneste andre addon jeg hadde for å få det til å funke igjen.

 

Eneste jeg ikke er fornøyd med nå er castingbaren, enemy casting baren, SCT og tinytooltip. Tar gjerne imot forslag til castingbars. Problemet med SCT er at damagen jeg gjør kommer opp statisk på samme sted på skjermen. Spiller priest og vil gjerne at damagen/healingen jeg gjør på andre dukker opp over de. Tinytooltip er det vel bare å vente litt til på. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...