apwr Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Jeg har problemer med å få sendt epost fra min HTC Touch Pro. E-posten er satt opp tilsvarende oppsettet på PC (hvor alt fungerer utmerket vel og merke). Mottak av epost fungerer fint. Ved sending av epost får jeg følgende feilmelding: "Kunne ikke sende meldingen(e). Kontroller at du har nettverksdekning, og at kontoinformasjonen er riktig. Deretter kan du forsøke å sende på nytt." Jeg har bredbånd og epost fra NextGentel. Er det noen glupe hjerner her som har noen innspill å komme med? Hva kan være galt? Takker for svar! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Problemet er at du ikke får videresende epost om du er tilkoblet et annet nettverk enn NGT. Bruker du Telenor mobilnett så bruk smtp.online.no. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Foreløpig har jeg et mobilabbonement fra One Call, men som jeg har låst til Telenor sitt nett. Jeg har prøvd ditt forslag om å bruke smtp.online.no, men uten hell. Jeg fikk en annen feilmelding denne gangen som sa noe om IP-adresser, og at *en epostadresse* ikke mottok meldingen. HSDPA oppkobling ble benyttet. Når jeg er koblet opp i mot hjemmenettverket (WLAN) får jeg heller ikke sendt meldinger med mobilen, og da er jeg vel oppkoblet via NTG's nett? Har du noen andre forslag å komme med? Endret 16. oktober 2008 av apwr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå