Joachim_F Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nå kan du teste PC-verdenens nye favorittspill, World of Goo. Les mer Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Uheldigvis kan vi ikke kjøpe Steam-utgaven, da en klausul med spillets europeiske utgiver hindret en europeisk Steam-lansering. Vi kan kjøpe det via Steam, men ikke enda. Jeg var så heldig at jeg kjøpte det før de oppdaget feilen, så jeg har det på Steam. Genialt spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH! Du er en heldig kar Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Som det står nevnt i artikkelen er det mulig å få kjøpt spillet selv om du bor i Norge. Kjøp via utviklernes hjemmeside! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Noen som kan si meg hva som gjør at dette er så mye bedre enn de man finner online? Er det ikke et standard, bygg tårn og pass på at det ikke velter spill?? Hva i såfall gjør dette verdt å bruke penger på? Endret 16. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Demoen er på litt over 30 MB, archon. Last den ned og test spillet selv. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har og fullversjonen....kjøpte det med en gang Steam popet opp et reklamevindu med det. Hvorfor fjernet de den europeiske ver.? Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Noen som kan si meg hva som gjør at dette er så mye bedre enn de man finner online?Er det ikke et standard, bygg tårn og pass på at det ikke velter spill?? Hva i såfall gjør dette verdt å bruke penger på? Jeg hadde samme innstilling som deg før jeg testet demoen. Dette er et av det mest gjennomført stilfulle spillet jeg har prøvd. Hvem sa at spill ikke kan være kunst? Synd spillet ikke støtter widescreen; litt kjipt å spille i vindusmodus for et så lekkert spill. Endret 16. oktober 2008 av Jalladoode Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hirr hirr. Dette ser så bra ut. Vi får nok se om jeg ikke kan drive å slenge noen penger i dette. Kan vel ikke kreve all verdens maskinvare? Skal etterhvert laste ned demoen for å bli helt sikker... Lenke til kommentar
Ogrim Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg forhåndsbestilte spillet i februar, og fikk spille gjennom første kapittel rundt valentinsdagen. Det er utrolig morsomt, søtt og underholdene! Det koster ikke mange kronasjene, så det er i det minste verdt å sjekke ut demoen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som kan si meg hva som gjør at dette er så mye bedre enn de man finner online?Er det ikke et standard, bygg tårn og pass på at det ikke velter spill?? Hva i såfall gjør dette verdt å bruke penger på? Jeg hadde samme innstilling som deg før jeg testet demoen. Dette er et av det mest gjennomført stilfulle spillet jeg har prøvd. Hvem sa at spill ikke kan være kunst? Synd spillet ikke støtter widescreen; litt kjipt å spille i vindusmodus for et så lekkert spill. Takk for at du svarte på spørsmålet mitt. Da får jeg laste ned å sjekke, selv om jeg har tålmodighet lik 0 i slike spill. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har og fullversjonen....kjøpte det med en gang Steam popet opp et reklamevindu med det. Hvorfor fjernet de den europeiske ver.? Gjorde det samme... Men dette er håpløse greier. Kjenner flere som nå lastet det ned ulovlig fordi det ble fjernet fra Steam før de fikk kjøpt. Flott forretningstaktikk! Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Helt unødvendig å ty til piratkopiering når man fortsatt kan kjøpe spillet via utviklernes egne hjemmesider! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Helt unødvendig å ty til piratkopiering når man fortsatt kan kjøpe spillet via utviklernes egne hjemmesider! linkage? Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Latsabb! Du kan kjøpe spillet her. Trykk på Paypal-knappen under bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Latsabb! Du kan kjøpe spillet her. Trykk på Paypal-knappen under bildet. Jeg vet! Men gi meg litt slakke, har bursdag i dag Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Dette var fantastisk morsomt! Jeg var skeptisk men demoen fanget meg med hud og hår. Må kjøpes helt klart! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Helt unødvendig å ty til piratkopiering når man fortsatt kan kjøpe spillet via utviklernes egne hjemmesider! Personlig ble jeg først opplyst om dette i denne artikkelen. Det var ingen informasjon på Steam som tilsa at europeere kunne kjøpe spillet, bare at den europeiske releasen var utsatt til feb/mar 2009. De får skylde på seg selv. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvor langt har folk komt på i spillet? Jeg har kommet til chapter 2 Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er ferdig med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg