siDDis Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 eg har gamecube saman med bror min eg og han deler på spela eg har resident evil 8/10 eternal darkness 6/10(men har enda ikkje spelt igjennom det, er på nivå 5) super mario sunshine 10/10 iss 2 7/10 (iss98 på n64 var like bra) lillebror min har Super Smash Brothers melee 7/10 Harry Potter 2/10 (sovna etter 10 minutter så gadd eg ikkje meir) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Er ikke så glad i konsoller, men hvis jeg kunne ha fått et par spill og en GameCube, ville jeg valgt Starwars Rouge Leader II (Heter noe lignede vertfall), og Marioparty 4. Kanskje Super Smash Brothers Melee eller Legend Of Zelda: Wind Waker på en 3dje plass. Ganske skuffende at de bestemte seg for å lage barnehage-grafikk på spillet. Er derfor jeg ikke skal kjøpe GC, elsket Zelda på N64) Lenke til kommentar
Sansen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 eg har: THPS3 SW Rougue Leader SSB Melee Resident Evil Time Splitters 2 :smile: Fifa 2003 Super Mario Sunshine SW Jedi Outcast Nightfire Metroide Prime SW Clone wars Kor har dere bestilt Wind Waker Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Enig med cursed. hvorfor i all verden bestemte de seg for så barnslig grafikk? Hadde spillet på n64, men vil aldri kjøpe det på gamecube. Grafikken gjør at de mister mange zelda fans som begynner å få hår under arma og vil syntes det er pinlig å eie et "barnespill" Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Det er ikke "barnespill" bare fordi spillet har cel-shading! Zelda har faktisk den beste grafikken artistisk sett til nå. Trenger ikke å sparke opp en gameplay vs grafikk debatt. Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Mine spill er: Lugi Manson,Super smash,Sonic 2,spiderman og mario sunshine Snart Zelda The Wind Waker Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har: Luigi's Mansion Super Smach Bros. Melee Super Mario Sunshine Tror jeg skal ha Zelda Er det noen som vet når Animal Crossing kommer? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hva skal man med gamecube!?!? har da PC!!! Ja, men man får kjøpt mange andre veldig gode spill til GC, som f.eks. Zelda og Metroid Prime. Dessuten har ikke alle en PC som duger nok til å spille alle de nyeste spillene på. Synes også konsoller fungerer bedre når man har venner på besøk enn med PC. Man kan spille 4 sammen, bl.a. Konsoller som GameCube er også mye billigere enn en god PC. Synes det var dumt, dagt, egentlig. Tydelig at du ikke tenkte deg om. :smile: Skulle gjerne hatt en GC jeg også. Quaker: Imponerende. *Misunnelig* :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå