Morty2003 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hvilke spill har dere til Gamecube?? Ta gjerne med en karakter fra 0-10 på hvor bra spillet er :wink: Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Vel, jeg får ikke min Gamecube før til uka, nærmere bestemt torsdag.. Men de spilla jeg har kjøpt og bestilt er Zelda Wind Waker, Metroid Prime og Super Mario Sunshine (er litt i tvil om mario, mulig jeg bestiller Eternal Darkness istedenfor) Lenke til kommentar
Morty2003 Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Wind Waker kommer ikke før i Mai :wink: Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Vel, jeg får ikke min Gamecube før til uka, nærmere bestemt torsdag.. Men de spilla jeg har kjøpt og bestilt er Zelda Wind Waker, Metroid Prime og Super Mario Sunshine (er litt i tvil om mario, mulig jeg bestiller Eternal Darkness istedenfor) Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 ;D Men men, er ikke lenge til mai da Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Mario Sunshine - veldig bra gjennomført plattform spill. Burde spilles gjennom! 007: Nightfire - bedre single player enn i Agent under fire, men desverre for kort og repetativt. Ikke lineært for det er det ikke, men noe mangler. Alt de som var bra på multiplayer siden fra forgjengeren er fjernet. *thumbs down* Animal crossing - Unikt og avhengig spill som anbefales sterkt. (Freeloader er nødvendig da dette er ntsc og ikke kommer hit.) Super mnokey ball 2 - Svært god singleplayer del nå, forbedret fra 1'ern. Multiplayer-messig finner du ikke et morsommere spill. Zelda WW er bestilt, med bonusdisc Lenke til kommentar
Jallin Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Super Mario Sunshine Starfox Adventures Resident Evil Remake Timesplitters 2 Wave Race Eternal Darkness Super Monkey Ball 2 Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 [*]Wave Race - :x [*]Super Mario Sunshine - [*]Super Monkey Ball - [*]Super Smash Brothers Melee - [*]Star Wars: Attack of the Clones - :-? [*]Mario Party 4 - Vært en stund siden jeg kjøpte spill til Gamecube [edit - La til Mario Party, glemte jeg hadde det] Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har: Need for Speed - Hot Pursuit 2 Monopoly Party Phantasy Star Online 1&2 Skies of Arcadia Legends Madden 2002 Sonic Mega Collection Bloody Roar - Primal Fury Vexx Metroid Prime The Lord of the Rings - Two Towers Wave Race - Blue Storm James Bond - Nightfire Super Smash Borthers Melee Timesplitters 2 Sonic Adventure 2 - Battle NHL Hitz 2002 Pikmin Mario Party 4 Super Mario Sunshine Lost Kingdoms Sega Soccer Slam StarFox Adventures Resident Evil 1 Remake Resident Evil Zero Resident Evil 2 Resident Evil 3 - Nemesis Tony Hawk 4 Eternal Darkness - Sanity's Requem Spiderman - The Movie Super Monkey Ball 2 Universial Studios Theme Park Adventures Dead to Rights Star Wars - The Clone Wars Die Hard Vendetta Homerun King Beach Spikers Star Wars - Bountyhunter Animal Crossing Mortal Kombat - Deadly Alliance NFL Blitz 2002 Luigi's Mansion Star Wars - Rogue Leader 2 Zelda OoT/Master Quest Bonus Disk Rayman3 Zelda - The Wind Waker Lenke til kommentar
Kenshin Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Har ennå ikke kjøpt GC men har bestilt meg Zelda:The Wind Waker og kommer til å kjøpe GC så fort jeg får penger. Lenke til kommentar
cow Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 noen av spilla jeg har, fra best til dårligst 1.metroid prime 2.supermario sunshine 3.super monkey ball 1&2 4.resident evil 0 5.alle star wars spill 6.lotr tt 7.starfox 8.atten wheeler 9.rayman 3 10.fifa(fotball suger) Lenke til kommentar
YBD Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg får GameCube denne uken med Metroid Prime, men har allerede THPS4 og Super Mario Sunshine liggende klar, gleder meg Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Animal Crossing - 10: Det absolutt beste spillet akkurat nå Extreme G-3 - 8: Helt genialt racing spill Luigi's Mansion - 7: Litt kort, men bra Mario Party 4 - ?: Har ikke fått testa det med noen venner ennå... NBA Courtside 2002 - 6: Jeg er ikke noe basketfan Pro Rally 2002 - 3: Mye bugs og dårlige saker... Egentlig litt kult... Sonic Adventure 2: Battle - 4: Kjøp heller Collection Star Wars: Rogue Squadron II: Rogue Leader - 8: Genial grafikk,vanskelig Super Mario Sunshine - 8: Genialt spill! Super Monkey Ball - 9: Helt konge multiplayer. Ganske artig alene også. Super Smash Bros. Melee - 9: Sinna kult! Star Wars: Attack of the clones - ?: DVD'n funker ikke... Har ett spill til men husker ikke hva det heter... Lenke til kommentar
DaDiABLO Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Min liste, alfabetisk orden: 01 ) Eternal Darkness - Bra ny type Resident Evil, spennende. 02 ) Extreme-G 3 - Greit nok racing spill. 03 ) International Super Star Soccer 2 - Var ikke som forventet... 04 ) Metroid Prime - Sinnsykt bra... er bare drit kult 05 ) Resident Evil - Kvalitets spill, alle vet hvordan det er. 06 ) Star Wars Rogue Leader - Bra spill, men ble litt lei det. 07 ) Super Mario Sunshine - Veldig bra, men faen meg vanskelig noen ganger hehe. 08 ) Super Smash Bros Melee - Drit fett som multiplayer spill. Anbefaler spesielt ED, MP og SMS. Lenke til kommentar
scenest Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hva er det som er bra me Metroid Prime ? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Les anmeldelsene rundt omkring så får du jo et rimelig bra svar på det. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hva skal man med gamecube!?!? har da PC!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå