Kantana Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg har lenge vært bekymret for hva Windows SP3 ville gjøre med PCen min etter å ha hørt om så mange krasjer av AMD-PCer. Jeg har fram til nå unngått SP3, men jeg så nylig hva problemet bak krasjene var. Siden jeg har bygget PCen min selv burde ikke jeg ha den fæle intelppm.sys-fila som herpa alle AMD-PCene. For å være på den sikre siden sjekka jeg etter den...og jeg fant den. Den lå ikke i registeret, men fila var der. Jeg kommer ikke til å installere SP3 uansett, men jeg ble nå veldig nysgjerrig på hvorfor i søren den fila er på burken min når jeg ikke har hatt andre CPUer på den før. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Endret 16. oktober 2008 av Kantana Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva er intelppm.sys? Description: intelppm.sys is located in the folder C:\Windows\System32\drivers. Known file sizes on Windows XP are 36096 bytes (90% of all occurrence), 39424 bytes.The driver can be started or stopped from Services in the Control Panel or by other programs. The program has no visible window. The file is a trustworthy file from Microsoft. There is no detailed description of this service. intelppm.sys seems to be a compressed file. Therefore the technical security rating is 2% dangerous. Ser ikke ut som den har noe med Intel å gjøre? Står likevel at det er en driver, som kan bli stoppet; start->kjør->services.msc (?)->finn intelppm.sys->stop->fjern "Start on startup" NB!!! Jeg vet ikke om dette er smart, så gjør det på eget ansvar!!!! Lenke til kommentar
Kantana Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Nå står det faktisk på den siden du linka til at den har noe med Intel å gjøre. "The process Processor Device Driver belongs to the software Microsoft® Windows® Operating System or Intel Processor Driver by Microsoft Corporation (www.microsoft.com)." Artikkelen jeg så om hvordan fikse SP3-feilen er her. Endret 17. oktober 2008 av Kantana Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sorry, leste bare det jeg quota Fint at du fant det ut da Lenke til kommentar
Kantana Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Joa, jeg har jo ikke noe problem, men jeg vet fremdeles ikke hvorfor den fila er på maskina mi. Er det jeg lurer på egentlig. Lenke til kommentar
Kantana Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Ingen som har en idé om hvorfor jeg har den fila på burken min? Prøver å gjenopplive tråden litt, for jeg har gruelig lyst til å kjøre GTA IV etter hvert, men det krever XP SP3. Litt kjipt å bricke hele Windows-installasjonen av den grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå