Christeven Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 For noen dager siden frøs karekteren min seg opp, kunne ikke svinge til høyre eller venstre uten å bruke musa. Så restartet spillet, det ordnet seg. Når jeg startet spillet åpnet det seg bare et lite vindu, likt som når du forminsker et vindu på feks nettet i windows. Jeg restartet spill og pc, men det skjer enda. Når jeg høyreklikker for å maksimere er den grå, siden den tydligvis er full størrelse. er det noen som har noen peiling på hva som har skjedd og mulig løsning? Spille funker btw i det lille vinduet, men får det ikke normal størrelse. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 ta vekk huken i "windowed mode" i settings Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 ok takker, hvordan gjør jeg det? fant det ikke. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 mener å huske det ligger under graphics options Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 det funka, takker måtte huke av Fullscreen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå