Skyttt Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 I går var jeg innom Gamezone inni byen her og forhåndskjøpte samlerutgaven av Fable 2. De skulle ha nattåpent på lanseringsdatoen, og garanterte at jeg skulle få spillet fem på midnatt neste fredag. Noen som har vært borti noe lignende før? Tror dere jeg faktisk har spillet da, eller kan det bli komplikasjoner? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 De skal ha satt av spillet til deg. De kan ikke selge deg noe du ikke får... Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Neste fredag? Hvorfor fredag egentlig, når lanseringsdatoen er 21. oktober, altså tirsdag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Lanseringsdatoen er 24 oktober. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Lanseringsdatoen er 24 oktober. Jaha, så hvorfor står det 21. oktober på Fable II sin hjemmeside og på Gamezone.no? Endret 16. oktober 2008 av C-Style Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Lanseringsdatoen er 24 oktober. Jaha, så hvorfor står det 21. oktober på Fable II sin hjemmeside og på Gamezone.no? Det gjelder kun for USA. Lenke til kommentar
Mazhar Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Lanseringsdatoen er 24 oktober. Jaha, så hvorfor står det 21. oktober på Fable II sin hjemmeside og på Gamezone.no? Det er datoen når spillet er bekreftet inn på lager hos oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå