Schweigaard Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Når jeg skrudde av PCn i går natt kom det noen windows updates som jeg ikke ville laste ned før jeg leste om de, så jeg avbrøt installasjonen (som startet automatisk når jeg skrudde av dataen) ved å bare skru av pcn manuelt (the big button ) Så når jeg tok på pcn i dag rett før jeg kommer inn på skrivebordet blir skjermen blå et halvt sekund før den starter på nytt igjen. Har prøvd sikkerhetsmodus og å starte med "Siste fungerende konfigurasjon" men det samme skjer selv om jeg velger de. Bruker forresten windows xp, sp2. Noen som kan ha peiling på hva som har skjedd, og hvordan jeg kan fikse det? Hjelp settes pris på! Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 En løsning kan være å laste ned den oppdateringen, starte i sikkerhetsmodus, og installere den avbrutte oppdateringen på nytt igjen. Hvis dette ikke fungerer, da bør du re installere OS, tenker jeg. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Er så irriterende, uansett om jeg velger sikkerhetsmodus kommer jeg ikke inn på skrivebordet, så får ikke fullført nedlastingen. Det er ikke mulig å gjøre noe i bios? Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vet du hva slags update du avbrøt ? Jeg tror ikke dette har noe med BIOS å gjøre. Det virker at en viktig system DLL eller tilsvarende, fikk ikke installere seg. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Nei, vet bare at det var 7 forskjellige updates og at jeg skrudde av maskinen før den første rakk å bli ferdig. Satte i xp platen nå og kjører recovery, verdt et forsøk I guess. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja, recovery vil fikse det, I guess. Ellers kan du prøve å er installere XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå