zonkin Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Når kommer Ruby og Sapphire ut i Norge? Lenke til kommentar
Morty2003 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 ER DU POKEMON-INTERRESERT??? Lenke til kommentar
zonkin Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Så klart! Jeg starter jo på vidregående neste år. Lenke til kommentar
Morty2003 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 hahahahahahaha At det går an!! jeg tror bare du kødder men... LIKEVEL DA!!! Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Se på Spiderman, der kan du kjøpe dem. Så dem er nok ute Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg fikk mine 2 versjoner igår, sammen med GBA SP:) Jeg er helt hekta spilte unner hele kinoen i går... Når det kommer til norge vet jeg ikke, men importer fra US billigere er det også. Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 tror de kommer til norge samtidig som e-reader'n, men importere er nok billigere ja. Og en god del fortere... For de som syns pokemon er barnslig burde de virkelig prøve noen av spillene... Det er seriøst bra spill. Og ruby og saphire har nå tilsammen ca. 380 pokemon å skaffe (tror jeg)... ikke dårlig... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 pokemon er et genialt konsept, og særlig fordi det gir yngre spill-interesserte en innførsel i RPG-verdenen... (synes nå jeg) selv har jeg krystall, men nå har søstra mi tatt det over... hehe, tror fortsatt jeg kan navna på ganske mange... besides, seriene er ganske okej fordi de er manga.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå