Bendorama Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 http://www.ki99.net/CK5G.html Aldri hørt om den, men hva tror dere om de? Mvh Thomas Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvor er vekt, oppløsning på skjerm osv. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Ikke spør:P Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Sendte en mail til de og fikk dette tilbake: HI Thomas Everyone likes this mobile. I have not heard anything negative at all. It's metal and I would say very durable. It's solid. I have not used it much myself. I just tried one the first day they came. Everything about it seemed great Thomas. Display reaction time was very ok, display colors and bright were fine +. I don't use this mobile. Myself I have F81-Ai.(jeg som skriver nu: Nok en mobil som selges der som er et rart merke) But I honestly think it's more than ok. I think it's fine. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hehe... det hørtes seriøst ut (ironi). Selgere som bruker navnet ditt midt i en tekst, tar jeg sjelden seriøst. Som med digitalkamera, ville jeg heller satset på et kjent merke. Spesifikasjoner er bare tall, og sier ytterst lite om hvor bra telefonen egentlig er. Det er mye som ikke kan måles med tall i vanlige spesifikasjoner. Hvordan er samtalekvaliteten? Hvor bra er signalene til telefonen? Hvor god er antennen? Dette og en haug med andre ting er noe man ikke vet før man har kjøpt den. Og da er det for sent om man har kjøpt fra en utenlandsk (kanskje useriøs) butikk uten angrerett. Det er ikke sikkert at du i det hele tatt får telefonen selv om du bestiller og betaler for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå