bobb Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei Tar man litt actionpregede bilder trenger man rask respons. Hvilket kompaktkamera kan anbefales, som samtidig har "utrolig" bra bildekvalitet. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Et hvilket som helst speilreflekskamera har de egenskapene du er ute etter, men jeg har gode erfaringer med de større Ixus kameraene til Canon. Umiddlebare bilder ved trykk tror jeg ikke du får, men om kameraet er fokusert tar de bildet relativt kjapt. Endret 16. oktober 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det du egentlig spør om er vel "hvilket kompaktkamera har den raskeste autofokusen". Kameraet må jo rekke å fokusere før bildet blir tatt. Lenke til kommentar
bobb Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Det du egentlig spør om er vel "hvilket kompaktkamera har den raskeste autofokusen". Kameraet må jo rekke å fokusere før bildet blir tatt. Jeg er vel mer interessert i tiden det tar etter man har fokusert (sannsyligvis ved å trykke utløseren halveis ned) til bildet tas. Totaltiden er også viktig, men jeg forutsetter at det er mulig å pre-fokusere. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg mener å ha lest av Ricohkameraer lider av meget rask responstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå