zlafan Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Er på jakt etter etter ett kamera som jeg skal bruke til å filme stort sett ski og snowboard-kjøring. Er det noen som har tips om spesielle ting jeg bør se etter/bør ha med...(evt. merker/modeler)? Jeg trenger ikke noe super kamera, men regner med å bruke rundt 10 000...Kanskje jeg legger på ett par til. Skal bare brukes for å lage små-filmer, men jeg er ute etter å få "mest mulig" får penga. (det kan jo hende jeg blir bitt av basillen...å da er det jo greit å ha no som er brukbart hvertfall..) Alle tips motas med stor takk!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Sony DCR-TRV101 koster 9 lapper på Elkjøp, det er en grei pris. Lenke til kommentar
7r Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 For ikke å si Panasonic NV-MX8 Den er å få nedi 10-11000,- tror jeg. Du kunne jo også satset på brukt 3CCD-kamera; dersom du skulle få dilla, mener jeg Lenke til kommentar
Shrek Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Er på jakt etter etter ett kamera som jeg skal bruke til å filme stort sett ski og snowboard-kjøring. ... (det kan jo hende jeg blir bitt av basillen...å da er det jo greit å ha no som er brukbart hvertfall..) Alle tips motas med stor takk!! Da er det på sin plass å tipse om at Fuji sine digitale stillbildekamera har en videokvalitet som du kanskje ikke trodde var mulig. 30 rammer i sekundet med VGA oppløsning er nok til å vises på TV. Se på denne filmen: http://home.no.net/volve/share/Skihopp.WMV Vennligst noter at den er komprimert med windows movie maker fra 30 Mb rådata til 5 Mb. Spesielt lyden høres derfor mye dårligere ut enn originalt fra kameraet. Kameraet her er Finepix S602 Zoom, men alle kamera med 3. eller 4. generasjon bildebrikke er å anbefale. Fordelen med S602 er at den kan ta større minnekort. Lenke til kommentar
zlafan Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Sony DCR-TRV101 koster 9 lapper på Elkjøp, det er en grei pris. hm...er det er ikke dcr pc101 du mener vell?..har tenkt litt på det skjønner du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå