Gjest Tåkesyn etter uhell Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 For 4 dager siden var det en som slot til meg å jeg fikk et blå øye "blå veis". spurte noen folk om hvor lenge det varte de sa: ca 2-3 uker. men 2 dager etter det skjedde var øyet helt fint igjen. Men idag så har jeg funnet ut at jeg ser skikkelig dårlig på øyet og har "tåkesyn", jeg klarer ikke å lese noe som er ca 1 meter ifra meg å alle farger er "dimmet". Jeg vet ikke om det er farlig eller hva det er. Det gjør også vondy når jeg beveger øyet ned til høyre side i skallen. Går det over? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Skader på øynene kan være skumle saker, så jeg ville oppsøkt en lege så fort som mulig. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Enig i den, om du ikke får time hos fastlegen din idag så hadde jeg dratt til legevakten. Det løser seg sikkert, men er dumt å vente for lenge om det er noe som krever behandling! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Du må nok dra til legen ja, fullt mulig å bli delvis blind ved å bli slått i øyet, så det er greit å behandle det så raskt som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå