Lifeform Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei, Hva er det absolutt billigste abonnementet om man skal ringe en del ? Tenker bruke mobben i forbindelse med jobb. Har det kommet dugandes og seriøse fastpris alternativ nå...? Chess, netcom...? one call? what´s the cheapest... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 For og finne ut det må du beskrive forbruke ditt nøye Ca.. - Hvor mange minutter ringer du i månden? - Og de er fordelt på hvor mange samtaler? - Sender du mye SMS eller MMS? - Blir det mye datatrafikk fra telefonend din? - Bruker du noen ekstra tjenester som operatøren må tilby? Osv.. TalkMore,Tele2,MTU.. er flere operatører som tilbyr fastpris abonnementer. Det er også noen operatører som kun tilbyr fastpris til bedrifter, og noen har dette som en tilleggstjeneste på sine abonnementer. Lenke til kommentar
deer Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tenker bruke mobben i forbindelse med jobb.Du skal ikke ha et bedriftsabonnement da? Hvis ikke, sjekk www.telepriser.no (det ser ut som den er nede akkurat nå - første gangen jeg har sett det på et halvt år...) Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 For og finne ut det må du beskrive forbruke ditt nøye Ca.. - Hvor mange minutter ringer du i månden? - Og de er fordelt på hvor mange samtaler? - Sender du mye SMS eller MMS? - Blir det mye datatrafikk fra telefonend din? - Bruker du noen ekstra tjenester som operatøren må tilby? Osv.. TalkMore,Tele2,MTU.. er flere operatører som tilbyr fastpris abonnementer. Det er også noen operatører som kun tilbyr fastpris til bedrifter, og noen har dette som en tilleggstjeneste på sine abonnementer. OK, har hørt mye bra om MTU... Lenke til kommentar
deer Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 For og finne ut det må du beskrive forbruke ditt nøye Ca.. - Hvor mange minutter ringer du i månden? - Og de er fordelt på hvor mange samtaler? - Sender du mye SMS eller MMS? - Blir det mye datatrafikk fra telefonend din? - Bruker du noen ekstra tjenester som operatøren må tilby? Osv.. TalkMore,Tele2,MTU.. er flere operatører som tilbyr fastpris abonnementer. Det er også noen operatører som kun tilbyr fastpris til bedrifter, og noen har dette som en tilleggstjeneste på sine abonnementer. OK, har hørt mye bra om MTU... Forstår du hva Dain Bramage spør deg om? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Talkmore fastpris er en fin abo hvis du skal ringe mye.. DU kan ringe 3000min pr.mnd for 349kr. SMS for 0,34kr 3000min / 30dager = 100min per dag Ganske rimelig hvis du ringer svært mye! Link Talkmore fastpris Endret 16. oktober 2008 av baddis Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja, jeg forstår det, men gadd ikke svare på det der i sted Ringer GAAANSKE mye.. sender ikke så mye SMS. Foreløpig ikke bruk for bedriftstjenester, så jeg har vel konkludert med at jeg velger enten Talkmore eller MTU. Er nok ikke så store forskjeller... Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva har dere å si om Onecall da ? Svarer de seg...? JUNGEL med operatører nå... bare velge en dugandes. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 OneCall er greit det, selv om det virker som noen av brukerne dems sliter litt om dagen med diverse problemer. Og de tilbyr ikke fastpris abonnement, ikke som jeg har fått med meg værtfall MTU har også et godt abonnement, men her er det også litt problemer om dagen. MTU har bedre seg mye den siste tiden, men.. vet ikke om du har lest noen av trådene om MTU her på forumet? Skulle jeg valgt en operatør med fastpris, så tror jeg det hadde blitt TalkMore, eller eventuelt Tele2 kanskje. Mobildeal Action ser også ut som et greit alternativ, men de har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg ringer ikke så mye, men liker Tele2 abb jeg har. Får en regning på ca 350 til 500 kr annenhver måned. Ingen abb avgift. http://www.tele2.no/mobil/abonnement.html er Champion jeg har... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hva med Tele2 sheriff Lenke til kommentar
bidz Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Personlig så liker jeg Chess Premium, selv om det ikke er fastpris, så gir det meg fullstendig "kontroll" over utgiftene. 29 øre/sms og 1 øre/sek (60øre/min, ingen oppstartsavgift) samt 99 øre for MMS og 6kr/MB for data. Regningen min ble lavere etter jeg byttet fra OneCall til Chess Premium. Jeg ringer en del, men det går stort sett i korte samtaler, samt at jeg sender en del SMS og MMS. Chess sin MinSide er genialt i forhold til alt annet av lignende løsninger jeg har sett også, og gir deg fullstendig oversikt over bruk, kostnader og tilleggstjenester. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 tele2 ambasadør!!! uten tvil. . Lenke til kommentar
deer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 tele2 ambasadør!!! uten tvil. .Mener du Sheriff? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 nope jeg mener tele2 ambasadør . . Lenke til kommentar
deer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 nope jeg mener tele2 ambasadør . .Okei, for jeg sliter litt med å finne det http://www.tele2.no/mobil/abonnement.html Kontroll 200,- 0,99 0,49 1,97 0,69 Snakkis 199,- 0,- 100 fri deretter 0,49 1,89 0,79 Champion 0,- 0,39 0,39 1,89 0,89 Hero 119,- 0,39-0,79 0,59 1,97 0,69 Uno 0,- 1 øre per sek 0,29 0,99 0,- Kompis 29,- 0-0,69 0,49 1,79 0,69 Kompis Kontant 0,- 0-0,69 0,49 1,79 0,69 Sheriff 0,- 0,-/0,792 0,-/0,392 1,89 0,- /0,592 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 er ikke så rart det. . det selges kon til forhandlere av tele2 abo. som er bla meg som jobber på elkjøp. derfor finner du det ikke Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 er ikke så rart det. .det selges kon til forhandlere av tele2 abo. som er bla meg som jobber på elkjøp. derfor finner du det ikke Så du kommer altså med ubrukelige råd for alle som ikke jobber hos forhandlere. Syntes Talkmore sitt tilbud er bra, ellers er jeg fortsatt rimelig skeptisk til MTU. Tele2 Sheriff har jeg på backup-telefonen min og det fungerer bra. De jeg kjenner som har One Call virker fornøyde med dem. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 er ikke så rart det. .det selges kon til forhandlere av tele2 abo. som er bla meg som jobber på elkjøp. derfor finner du det ikke Så du kommer altså med ubrukelige råd for alle som ikke jobber hos forhandlere. Syntes Talkmore sitt tilbud er bra, ellers er jeg fortsatt rimelig skeptisk til MTU. Tele2 Sheriff har jeg på backup-telefonen min og det fungerer bra. De jeg kjenner som har One Call virker fornøyde med dem. Bare gode erfaringer med Talkmore...? Suveren og rask kundeservice, osv...? Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bruker MTU fri på backup mobilen min og har ikke hatt ett eneste problem med abonnementet! Høres ut som du skal velge et pakkepris abonnement da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå