Gjest Estragonkrydder Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei. jeg er en gutt på 18 år som sliter litt med at det vokser uønsket hår på selve penisen. Dette er det mest av på oppsiden, et par (1-3) centimeter opp over mot hodet fra "rota", dette er ikke så uvanelig har jeg hørt. Men under og litt på siden av selve penisen er det derimot hår cirka halvparten av penislengden min. Det er ikke veldig mye, noen hvite og noen få svarte her og der. MÅ studere penisen litt for å få øye på dette. Jeg er uansett litt bekymra for å bli merka for dette hvis ei jente f.eks hadde onanert meg elns. Så jeg har prøvd å barbere det vekk (med høvel), samt som eg stusser penishår litt ellers, men dette resulterer bare i at det blir "klumper" fra "hårfestet" eller i verste fall hårstumper. Saken blir ikke stort bedre av dette. Hvordan får jeg det glatt og fint som det burde være? Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 wtf, dette er ikke noe tenke på... Vill du bli kvitt det permantent på du legge snabbern under en laser... Dette er normalt, så du må nokbare shave det bort som oss andre... Lenke til kommentar
Gjest Estragonkrydder Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er dette hvirkelig så normalt da? Har intrykk av at jeg er litt spesiell på dette punktet gitt, dessuten blir det ikke stort bedre av at jeg bruker høvelen. Noen tips? Takk for svaret! Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nå er ikke jeg homo så har ikke sett på så mange , men jeg har hår på under siden av penisen som jeg synnes går lengere opp fra roten en det gud burde ha bestemt..... Kan gått hende "vi" er spesiele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg