Nostalgisk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 kan svak psu gå utover ytelsen til systemet at hw blir holdt tilbake strømmessig, bare et generelt spørsmål. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Sefølgelig.... Sjelden cpu ikke får nok strøm, men skjermkorta blir betraktelig dårligere ved får litt strøm.... Underspening kan koste deg dyrt!, kjøp kraftigere psu.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nei, det blir vel heller at maskinen ikke vil starte eller slår seg av under bruk. Mulig du vil få opp en feilmelding om at skjermkortet ikke får nok strøm. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 har ikke opplevd noe skummelt enda, kun ett par tilfeller der pc'n slo seg av pga overspenning. syns bare at jeg ikke kjører crysis så glatt som jeg kanskje burde. v.high 16aa 1680x1050 på vista 32bit. ligger mellom 25-45fps, ser folk med nesten samme system som meg som ligger stabilt på 30-55,men de har som regel raptor disc og ddr3 ram da. lurte litt på den corsair 1000w,men så tenkte jeg at så lenge min thermaltake 850w kjører systemet tilsynelatende greit så lar jeg være så lenge. den har 2 8pin pci-e og 2 6pin pci-e. står i manualen at den er godkjent for SLI og QUAD-SLI så den burde klare dette greit,da jeg ikke har stappa pc'n med masse ram brikker og hdd,samt dvd-rom. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 har aldri fått noen melding om at skjermkorta får for lite strøm. men jeg tror at raptor disc og ddr3 gjør underverker imotsetning til min samsung 500gb 7200rpm disc og mine tracer ddr2 ram 800mhz...............heHeHeHe men kommer ved en senere anledning til å bytte psu ja,da er mulig jeg også bytter kabinett i samme slengen da mitt aplus midi-tower eR ganske trangt;) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) sjekk det systemet denne typa kjører på en antec 1000w (tungt overklokka system også) http://www.youtube.com/watch?v=zYK4wcNHeYo så også en annen fyr som hadde 9800GX2 i quad-SLI på en corsair 750w og den kjørte bra på crysis v-high;) ennå han hadde en q6600 oc til 3,60ghz, 4gig (1gig brikke) og 2 500gig hdd i raid0 samt masse vifte og vannkjøling og 2 dvd-rom;) 9800GX2 drar jo mer strøm enn GTX280!!! Endret 17. oktober 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå