michael691 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg hadde en ''bad upgrade'' av firmware og nå starter den ikke i det hele tatt. Kan jeg bare gå til ekspert, elkjøp elno og la de fikse det? eller er det en lang prosess med penger? Lenke til kommentar
Burud Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja. er bare å rusle til dem, så må de mest sansynlig shippe den vidre. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Faen. Det koster vel noe? Det var den gamle mobilen til mamma og hu vet det ikke enda Men jeg så på Nokia mappa på Pc'n og der var det USB drivere til Nokia'n. Går det ann å bruke det neste gang jeg tilkobler? Siden det står at den ikke ble gjenkjent i windows. selvom alt er svart går det vel ann å installere Fw da fra pcn? Skal i så fall prøve når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Funka ikke :/ Hva skal jeg gjøre? Gidder ikke å betale for å fikse den. Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) N73 og andre Symbian har ikke støtte for såkalt "Dead USB flashing" så det er ingenting du kan gjøre selv. Må flashes via FBUS-kontakten under batteriet. Uansett tror jeg Nokia Software Update av en eller annen tåpelig grunn nekter å flashe telefoner som ikke er fullt påskrudd med sim-kort i. Så selv om USB-hosten starter ville du ikke kunne flashet den med mindre selve telefonen er oppstartet skikkelig. Endret 16. oktober 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå