Gå til innhold

juks wolfenstein2

Anbefalte innlegg

Siden noen tydeligvis stengte forrige tråd svarer jeg her. Antar vedkommende stilte spørsmål om SINGLEPLAYER-juks, og DET må vel være en hver sin egen sak. "Cheats not enabled on this server" feilmeldingen kommer nemlig også opp i singleplayer. Det man må gjøre først er å legge inn en kommando til oppstartsfilen, sjekk f.eks. cheats på den helt & fullt lovlydige siden til gamesdomain: http://www.gamesdomain.co.uk/cheats/5623.html, disse virker selvsagt kun i single-player.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Naturlig nok antagelse, men siden Wolfenstein faktisk er lagt opp slik at du får den feilmeldinga om "not enabled on this server" hvis du prøver å legge inn de (ofisielle) cheat-kodene i singleplayer dersom du ikke har lagt til rett parameter i oppstarten, ville jeg gi han "the benefit of the doubt" og svare. Om han VAR ute etter multiplayer-cheats hjelper det ham null uansett :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

æ har prøvd alle råd æ kan finne om å jukse på return to castle wolfenstein, men dem virker ikke uansett. Det kommer bare opp: "cheats are not enabled on this server". Ka gjør æ?

------------------------------

No må dere **** meg gi dere....er no tydelig ka han spør etter her....er det noen som har prøvd RTCW som singelplayer og spilt på en server? neh...tror neppe det.

Bra du følger med Admin..steng alle threads som handler om cheats..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-17 09:14, St33l skrev:

Quote:

æ har prøvd alle råd æ kan finne om å jukse på return to castle wolfenstein, men dem virker ikke uansett. Det kommer bare opp: "cheats are not enabled on this server". Ka gjør æ?

------------------------------

No må dere **** meg gi dere....er no tydelig ka han spør etter her....er det noen som har prøvd RTCW som singelplayer og spilt på en server? neh...tror neppe det.

Bra du følger med Admin..steng alle threads som handler om cheats..

Hei St33l : ""Cheats not enabled on this server" feilmeldingen kommer nemlig også opp i singleplayer"

Hva var det du ikke forsto' i denne setningen ?

Hvis han tilsynelatende vil cheate i singleplayer så hvorfor skal du/dere bry dere ? Slutt å lek Politi !!

En annen ting er : Hvorfor cheate i RTCW. Man kan jo save hvor f... man vil. Det er jo ikke akkurat vanskelig heller da.

BTW, her er en cheatcode til UT :

"GOD" - Makes you invincible.

Nå blir jeg vel kick/banna tenker jeg ! :lol:

Ps: Zimen - Ja, jeg gjør det. :smile:

M.v.h.

Jarle

[ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-01-17 10:24 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...