Konnis Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Heisann. Jeg er en 15 år gammel (fylte 15 i går, faktisk) gutt, bosatt i Asker. Jeg har spilt akustisk gitar aktivt i halvannet år, og el-gitar aktivt i et år. Jeg spiller hovedsaklig ting rundt rock-sjangeren, men nå for tiden går det mye i Metallica. Synes selv at jeg mestrer fjøla relativt godt til å ha spilt i et år, og andre gitarister nær meg mener det samme (vi snakker da om klassekamerater som har spilt i fire år osv ) Rytmedelen på mye/det meste av Metallica går greit, men soloene er litt verre. Selv om enkelte går rimelig brukanes der og. Men det meste handler om øving! Tja. Band jeg liker? Metallica, Zeppelin, Hendrix, Pearl Jam, Guns n' Roses, Velvet Revolver, Brand New, Black Sabbath, AC/DC, Audioslave, Rage Against The Machine, Muse, Porcupine Tree, Wolfmother, et lite utvalg. Som sagt har jeg en Metallica-periode nå. Angående utstyr har jeg en Epiphone Les Paul Standard som duger, og en Cube 20X som kanskje blir litt lite i bandsammenheng. Men det kan jo fikses på. Poenget mitt er at jeg for øyeblikket ikke har noe band å spille i. Jeg er interessert i å helst etablere et nytt band, ettersom det kanskje er litt problematisk å hoppe inn i et band som allerede har sterke bånd knyttet til hverandre. Så hvis du er rundt 15 år, bor i Asker, spiller et instrument (gitar, bass, trommer, vokal), ta kontakt! Og selvfølgelig er jeg interessert i å skrive eget materiale etterhvert. hakons93(krøllalfa)gmail(dot)com PS: Kan hende jeg har en trommis på hånda. Endret 30. oktober 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Kom igjen a, gutta. Noe i nærheten av Asker, da? Noen Metallicaentusiaster i Bærum, eller eventuelt Oslo? EDIT: Har mer eller mindre funnet meg folk nå, så tror vi kan legge denne tråden død. Endret 30. oktober 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå