Crisz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 HEI! jeg lurer på hvordan man kan dra ut lydsporet i god kvalitet fra en musikk videoen, sangen finnes ikke i itunes store, finner den bare på video, derfor må jeg få "trukket" ut lyden av videoen. hvordan er det man gjør dette? takker for svar! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Last ned Audacity, spill av videoen mens du tar opp med "stereo mix" som kilde. Eksperimenter med volumet for å få best lyd. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 DET VAR UTROLIG RASKT SVART! men finnes det noen enklere metoder? et program som drar ut lydsporet automatisk? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jeg kjenner ikke til noe, men tro meg, veldig mye enklere kan det ikke bli. EDIT: Husk forresten å laste ned mp3-kodek, hvis ikke får du ikke lagret i det formatet. http://audacity.sourceforge.net/help/faq?s...&i=lame-mp3 Endret 15. oktober 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 fant ut en bedre måte! bare konverter videofilen i et konverterings program og velg mp3 istedet for alle de andre... da vil den "dra ut lyden" på video filen:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå