Gabriel Shear Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Er lei av hotmail. (TREIGT) Har ikke mulighet for å få e-mail adresse hos internett leverandøren min. Hvilke e-mail "løsning" bruker dere? Og hva kan dere foreslå? Helst gratis, men er kanskje villig til å betale óg (for domene etc) Må forresten kunne gå an å bruke i outlook.. Kom med forslag Lenke til kommentar
abjork Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Du kan alltids prøve Yahoo Norge. Her får du SMTP og POP som fungerer fint med Outlook. E-postløsningen har spam-filter og scanning av e-post på server. I tillegg får du kalender, adressebok, notat, dokumentmappe, on-line bokmerker integrert med IE og masse mer. Laster du ned Intellisync kan du synkronisere Yahoo med Outlook og omvendt. Da har du oversikt over alle oppgaver, notat m.m. on-line hvor du enn måtte finne deg i verden. Greier du deg med 6 MB og en begrensing på 1 MB i vedlegg til e-posten. Trenger du mer, må du nok ut med $29.95 for 25 MB og $39.95 for 50 MB eller litt mer for 100 MB postkasse. Da får du også lov til å sende 10 MB vedlegg. PS! Du må slå om språket til engelsk-usa for å få tilgang til å oppgradere kontoen. Du vet Norge er ikke så stort, så vi ligger litt etter :wink: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Helt utrolig at www.start.no (30MB, engangsbeløp på 10kr (via SMS, virker på en time) for å åpne FTP tilgang) og www.home.no (20MB). Adressen blir enten [email protected] eller [email protected]. Jeg bruker begge og er veldig fornøyd. Begge har seff POP3 tilgang. Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Husk at du må ringe opp med brukernavn og passord for start.no for å få tilgang til smtp serveren (sending av e-post) Det er slik for at ikke serveren skal kunne brukes til SPAM. Alexander Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Husk at du må ringe opp med brukernavn og passord for start.no for å få tilgang til smtp serveren (sending av e-post) Det er slik for at ikke serveren skal kunne brukes til SPAM. Alexander Ehm.. Det er faktisk feil.. Så lenge du setter Outgoing smtp server, til serveren til isp'en din så fungerer alt som det skal. Ptomania Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Derimot må du ringe eller sende en SMS for å åpne FTP tilgangen. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Var sikkert derfor han skrev at kostet kr 10.- Dessuten så fungerer jo netcom sin veldig fint om dagen... Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Er lei av hotmail. (TREIGT) Har ikke mulighet for å få e-mail adresse hos internett leverandøren min. Hvilke e-mail "løsning" bruker dere? Og hva kan dere foreslå? Helst gratis, men er kanskje villig til å betale óg (for domene etc) Må forresten kunne gå an å bruke i outlook.. Kom med forslag Der har du et bra sted, http://www.portalen.no/ Der kan du velge mellom en haug av domener, kan brukes i Outlook og er gratis! Min adresse er [email protected], den fikk jeg på portalen.no pop3: epost.portalen.no smtp: epost.portalen.no Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Der har du et bra sted, http://www.portalen.no/ Min adresse er [email protected], den fikk jeg på portalen.no Den er jo fin å søke på jobber med Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Var sikkert derfor han skrev at kostet kr 10.- Det var det jo jeg selv som skrev. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 epost.portalen.no funker meget bra. Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Portalen slutter med SMTP fra 1. august. Det vil ikke da lengre være mulig å sende e-post fra f.eks Outlook. No more Portalen for min del.... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Husk at du må ringe opp med brukernavn og passord for start.no for å få tilgang til smtp serveren (sending av e-post) Det er slik for at ikke serveren skal kunne brukes til SPAM. Alexander Ehm.. Det er faktisk feil.. Så lenge du setter Outgoing smtp server, til serveren til isp'en din så fungerer alt som det skal. Ptomania Det er faktisk helt riktig det han sier, noe du også sier, bare med andre ord... For å kunne sende mail (smtp) så må man bruke smtp'n til isp'n sin, dersom ikke får du bare "we do not relay" feilen. Det er ingen ISP som vidersender epost for hverandre. des,OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå