Gå til innhold

Sony Ericsson W350i Black uten operatørlåst Kontant?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frodi telefoner i norge som selges uten abonement ikke skal være låst. fordi operatørene ikke gir mobilforhandlere lov til å selge låste telefoner uten abo. derfor er jeg 99.9% sikker.. selvsagt er det alltid noen som bryter reglene.

Litt rart, pga at et år siden så kjøpte jeg en Samsung, uten abo, men den var låst til netcom!

Edit: Og hvis du ser denne mobilen her, koster den 999,-kr uten abo, men er låst til netcom!

http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...categorynu=5703

Endret av Fight4Lov3
Lenke til kommentar
Frodi telefoner i norge som selges uten abonement ikke skal være låst. fordi operatørene ikke gir mobilforhandlere lov til å selge låste telefoner uten abo. derfor er jeg 99.9% sikker.. selvsagt er det alltid noen som bryter reglene.

Hvilke regler er du sikter til? Aldri hørt om at forhandlere ikke kan selge operatørlåste kampanjetelefoner f.eks med kontantkort. Det jeg kan være enig i er at forhandlere skal opplyse om at telefoner er låst. Låste telefoner har også som regel også forseglet og merket forpakning fra operatør.

Lenke til kommentar
Den kjeden jeg jobber i får kun selge kontantkort bundlede telefoner med kontantkort hvis vi selger f.eks en c702 med nc lås uten abo kan vi bli utestengt fra diverse kampanjer... mulig det bare er vi som har det sånn???

Kjøpte en Nokia, låst til Telenor, uten Telenor abonnement. Butikken bestilte bare en opplåsningskode fra Telenor for meg samtidig som jeg kjøpte telefonen, og da jeg fikk den kunne jeg sette inn mitt Tele2 simkort og bruke det.

Totalt sett ble det rimeligere enn å kjøpe en ulåst mobil.

Lenke til kommentar
Den kjeden jeg jobber i får kun selge kontantkort bundlede telefoner med kontantkort hvis vi selger f.eks en c702 med nc lås uten abo kan vi bli utestengt fra diverse kampanjer... mulig det bare er vi som har det sånn???

Kjøpte en Nokia, låst til Telenor, uten Telenor abonnement. Butikken bestilte bare en opplåsningskode fra Telenor for meg samtidig som jeg kjøpte telefonen, og da jeg fikk den kunne jeg sette inn mitt Tele2 simkort og bruke det.

Totalt sett ble det rimeligere enn å kjøpe en ulåst mobil.

Så bra xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...