Gjest Guest_Eirik_* Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er en gutt på 15 år, går i 10 ende klasse, og jeg har så sykt med komplekser at det er nesten litt synd at jeg lever... Pappa var i militær tjeneste i noen år, på en u-båt. alle de 140 mennene som jobbet der, ble utsatt for stråling, blandt annet pappa. Så møtte pappa mamma, de fikk emg, og jeg vokste opp med 4 tær på den ene foten.(venstre foten). Og ikke nok med det, det venstre beinet mitt begynnte å vokse saktere enn det høyre beinet mitt, så jeg tokk en opprasjon, og satte stål stenger gjennom beinet, og vær uke, skrudde jeg på noen skurer som strakk beinet 1 cm! har ikke peiling hva jeg skal gjør! har venner og kjærste! noen venner vet om det, men ikke kjærsten! og vi har svømming på skolen, jeg sier hele tia jeg har glemt svømme tøyet :S ønsker non råd. takk. Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vennene dine er dine venner fordi du har 5 tær på hver fot og like lange bein? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er det ikke å snakke med legen din eller få foreldrene dine til å gjøre det angående svømmingen, du kan vel bli fritatt siden i mine øyne så har du en god nok grunn til. Resten er bare veldig beklagelig å høre, håper med årene at du får det bedre med deg selv! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vet ikke helt hva du trenger hjelp til, men jeg syns ikke det er noe galt med deg? Du kan trygt fortelle kjæresten din om det hvis du vil det Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vær den du er. Vi er alle forskjellig. Det største problemet med dagens samfunn er samfunnets umøtelige A4 krav, alle skal være ordinære, kjedelige, A4 mennesker med A4 utseende og A4 liv. Ingen skal stikke seg ut. Nei vær stolt av den du er, skjønner du har komplekser for utseende men er det noe jeg har lært så er det å drite i hva andre synes om deg. Vanskelig for enkelte å begynne med det men den dagen du faktisk klarer det får du en helt annen dag. Eksempel. Jeg har hår som en gorilla over hele kroppen og en god pondus i front. Like fult har jeg stått på en scene fremfor 500 mennesker kun iført badebukse. Jeg er den jeg er og det er du og. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Huh? Er faren din russisk eller fra USA eller annet land med atomubåter? Regner sterkt med at norge ikke har noen slike... PS: Hvem i faen er det som er så fuckings gangster og setter 1 stjerne her`? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Var vel snakk om at radaren som var på noen norske båter hadde noe strålingsgreier? Synes ikke synd på trådstarter, fortell folk hvordan det er, vil ikke dama være sammens med deg for at du mangler ei tå og noen cm på en fot så er hun ikke noe å samle på, er jo ikke som at du har en liten penis... Endret 15. oktober 2008 av vargaz Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 ...er jo ikke som at du har en liten penis... Nei, for det hadde jo vært en bra grunn. Akkurat som hvis hu har små pupper. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Ironi fungerer fortsatt like dårlig på nett.. si ifra om noen finner ut av dette... Du har ingenting å være redd for, er bare å si ifra, ingen som liker deg noe mindre av den grunn. Hvordan er er det å svømme med en stålbjelke i foten? Må være fryktelig tungt.. :| Endret 15. oktober 2008 av vargaz Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ironi fungerer fortsatt like dårlig på nett.. si ifra om noen finner ut av dette... Hehe, var redd for det ja. til trådstarter: Fortell alt til både dame og venner spør du meg. Kan ikke tenke på en eneste person jeg kjenner som ville utstøtt noen p.g.a en tå for lite eller litt kortere ben. Du bekymrer deg nok uten grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå