Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 På en måte synes jeg det er alt for tidlig, men måtte bare kaste meg over julebrusen når jeg så den i butikken. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ikke et sekund for tidlig!! Sommeren er veldig hard for oss pepperkakemanere! Må jo si du har klart å holde deg bra hver gang vi har vært på butikken.. Likte godt at du presterte å bruke fem minutter på å finne en boks med minimalt knuste pepperkaker, for bare å miste hele boksen i bakken ti meter bortenfor pallen de stod på :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ikke et sekund for tidlig!! Sommeren er veldig hard for oss pepperkakemanere! Må jo si du har klart å holde deg bra hver gang vi har vært på butikken.. Likte godt at du presterte å bruke fem minutter på å finne en boks med minimalt knuste pepperkaker, for bare å miste hele boksen i bakken ti meter bortenfor pallen de stod på :!: Hahaha. Owned Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noe er galt når pepperkakene fra i fjor smaker akkurat som pepperkakene jeg kjøpte for en uke siden. I has superpepperkaker! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noe er galt når pepperkakene fra i fjor smaker akkurat som pepperkakene jeg kjøpte for en uke siden. I has superpepperkaker! Fyyy fader! Jævlig suspekt at pepperkakene fra i fjor smaker likt som pepperkakene fra i år! Spørsmålet da er; er de kakene du kjøpte for en uke siden restlageret av pepperkakene fra i fjor, og derfor smaker likt? Eller har du faktisk fått tak i et parti superpepperkaker? Du glemte forresten å nevne om kakene smakte godt eller ikke.. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det som gjør julemiddagen så god er jo fordi vi spiser den så sjeldent. Så at de begynner tidlig med jule greiene er bare tull! Patetisk! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er ikke værre enn å la være å kjøpe/spise før juleaften. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Er ikke værre enn å la være å kjøpe/spise før juleaften. Man blir så fristet når man ser det i butikken. Er ikke så lett å holde seg unna. Endret 11. november 2008 av Latias Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ikke et sekund for tidlig!! Sommeren er veldig hard for oss pepperkakemanere! Må jo si du har klart å holde deg bra hver gang vi har vært på butikken.. Likte godt at du presterte å bruke fem minutter på å finne en boks med minimalt knuste pepperkaker, for bare å miste hele boksen i bakken ti meter bortenfor pallen de stod på :!: "Miste" takk Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Må si meg uenig i trådstarter. Ingen ting som en deilig julebrus. MM! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Trådstarter påstår vel ikke at julebrus er stygt? Må si meg uenig i trådstarter. Ingen ting som en deilig julebrus. MM! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det som gjør julemiddagen så god er jo fordi vi spiser den så sjeldent. Hos oss så spiser vi ribbe svært ofte, kalkun litt sjeldnere, så julemiddagen folk er så vill etter er ikke så stort for oss >.< Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Trådstarter påstår vel ikke at julebrus er stygt? Må si meg uenig i trådstarter. Ingen ting som en deilig julebrus. MM! Gidd. Du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 dette rammaskriket kvært år det er jo bare å ikke kjøpe produktene da tjener de ingenting på det ergo de starter senere leste en julegave artikkel på dagbladet i sommerferien min det var å gå førr langt det fikk forumet deres også merke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå