Henrik C Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Stiller meg i rekken med alle som mener dette er idiotisk. Så også en annonse her for en ukes tid siden, reklame for en fotobutikk. "Nå er snart julen her, kjøp julekort nå! -30%!" Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hah! Noe så tullete, greit nok at de tjener penger på det, men altså, man ringer jo julen inn lenge før den er her. Er jo bare fjottete at man begynner å snakke om jul to måneder før den er på dørstokken. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Forberedelser er greit å gjere før desember. Planlegging og innkjøp av julepresanger f.eks., julemat osv. desember er for mange ein hektisk månad, jo meir som er unnagjort jo betre. Julebrus, kakemenn, klementiner og pepperkaker høyrer jula til, difor er ikkje det noko eg nyter i oktober. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) http://www.media.allerinternett.no/php/obj...frame=0&ee= Her er den beste julebrusen sin etikett. (som selvfølgelig skal nytes i Desember) Endret 19. oktober 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 http://www.media.allerinternett.no/php/obj...frame=0&ee= Her er den beste julebrusen sin etikett. (som selvfølgelig skal nytes i Desember) Hallo...alle (pluss julebrusKONGEN) vet at Aass er best Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Arendals grisebanker alt, er bare å innse det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Er du HELT teit eller? (<- Sameboe) Endret 19. oktober 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Champagnebrus != julebrus. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hansa Julebrus er den desidert beste julebrusen. DERMED BASTA!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hansa Julebrus er den desidert beste julebrusen. DERMED BASTA!! Den smaker jo ingenting...skikkelig utvannet Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg venter med til 1 Desember så klart. Ikke jeg, jeg syns det er teit at det ikke selges pepperkaker året rundt Og btw, "Sætres Beste Pepperkaker", samt "Kung Oscar" er ikke bare Sætres, men verdens beste pepperkaker! Nammenam :-) Men til nød nøyer man seg med en av de andre typene inntil man finner dem. Dvs. unntatt det ene merket hvis navn jeg ikke sier (fortjener ikke engang negativ publisitet, selv jeg hadde husket hva det het ) som ikke smaker noe! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) tragisk... orker ikke å se jule-effekter før 20. desember, men juletilbud i el-butikkene er koslig hele desember edit: "tilbud" altså, men liker uansett å bla i de avisene, selv om jeg aldri kjøper noe derfra. prisguiden og nettbutikker ftw Endret 19. oktober 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det er tradisjon på skolen vår. Alltid kjøpe Julebrus og pepperkaker i Oktober. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg så julemarsipan 1. oktober!!! "Anbefalt av norske nisser"-julebrusen er best. Endret 23. oktober 2008 av RCP-88 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er ikke helt med … For tidlig salg spolerer for julefølelsen? Hva med at noen faktisk får julestemning av dette her, og det smitter over. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er ikke helt med … For tidlig salg spolerer for julefølelsen? Hva med at noen faktisk får julestemning av dette her, og det smitter over. Sitter faktisk å hører på "Yellowman - We wish you a Reggae Christmas" nå.... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg er ikke helt med … For tidlig salg spolerer for julefølelsen? Hva med at noen faktisk får julestemning av dette her, og det smitter over. Julefølelsen blir spolert fordi jula kommer to mnd før den er en realitet. Man ''bruker jo opp'' julefølelsen. Også er det også litt for min del, det at jeg vet at butikker starter salget av juleartikler så tidlig bare for å tjene penger, og det blir feil for min del. Endret 23. oktober 2008 av Cpt Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har ikke hatt julestemning på 10 år. Rettelse: Jeg har ikke hatt julestemning i jula på 10 år. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ikke et sekund for tidlig!! Sommeren er veldig hard for oss pepperkakemanere! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Alt for tidlig. Og jeg hadde sagt at jeg ikke skulle spise pepperkaker eller drikke julebrus før 1 desember. I dag glemte jeg meg å spise pepperkaker. Men jeg kjøpte dem ikke selv i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå