wûst Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg venter med til 1 Desember så klart. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Synd at det kommer så tidlig, men på en lokal butikk her har de kakemenn omtrent året rundt. Svindyrt dog. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Julebrus burde endre navn til vinterbrus (eller antisommerbrus). Begynner å selge det i oktober, og er i butikkene fram til påske. Drakk julebrus for noen dager siden, men har ikke spist pepperkakene enda. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fortsett å kalle det "Julebrus", slutt å selge før 1 Desember, slutt salget 31 Desember 23:59.59. Da blir det mye større glede av brusen når det først blir desember Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jepp. Jeg husker tidligere i år da Julebrus var på vei ut av butikkene. Vi kjøpte mange flasker og fylte opp skapet på den tiden. Julebrus er godt uansett når man drikker det, men som du sa så er det større glede å drikke det i desember. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kommer ikke til å drikke julebrus før i desember. Noen tradisjoner skal holdes! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Her er det spesielt èn type julebrus som er populær og den er alltid utsolgt lenge før jul, og kommer sjeldent i flere opplag. Så jeg MÅ nesten kjøpe nå. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kommer ikke til å drikke julebrus før i desember. Noen tradisjoner skal holdes! Bortsett fra at det nå egentlig har blitt en tradisjon å drikke julebrus i Oktober/ November. Utrolig teit er det, men dette gjentar seg år etter år, og det kommer det til å gjøre i mange år fremover. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvis jeg venter med å spise pepperkaker å drikke julebrus før i desember smaker det alltid mye bedre Gleder meg til jeg kan begynne å drikke gløgg å spise julemarsipan Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Drakk den brune julebrusen i dag. Det var en kopi av Villa jo! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 ... og rød er eventyrbrus? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som har lagt merke til skriveleifene på julemarsipanen? "jule marsipan" står det.. Jaja, bedre en før da det stod "Marsipan Pølser". Hehe, og den lokale kebab-shappa Glemmer aldri den, "vi har pissa i frysern" Lenke til kommentar
DMN Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvorfor ikke, når folk kjøper? Tror alle her som hadde vært i produsentene sine sko hadde gjort akkurat det samme. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Drakk den brune julebrusen i dag. Det var en kopi av Villa jo! Da har du enten prøvd feil merke eller så har du elendige smaksløker! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Drakk den brune julebrusen i dag. Det var en kopi av Villa jo! Da har du enten prøvd feil merke eller så har du elendige smaksløker! Enig.... Villa smaker Champagne brus, den brune julebrusen smaker en blanding av julebrus og champagne brus Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har aldri sett den flasken før. Det er første gang jeg drikker den, og jeg synes den smakte utrolig mye som Villa. :/ Lenke til kommentar
gunnern Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvorfor skal man ikke kunne kjøpe julebrus og annen julemat noen få måneder før jul? Det er vel ikke krise å kunne kjøpe dette i oktober og november også? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er akkurat det det er! Det ødelegger julestemningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå