Opelduude Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg synes det er galskap å starte julebrussalget midt i oktober, når man kommer til desember så er det ikke ei julebrusflaske igjen å få kjøpt. Det ødelegger julestemmningen synes jeg. Det passer ikke med flasker som det står god jul på nå når det er midt på høsten. Hva gjør man ikke for å tjene penger? Det er rett å slett galskap. Håper det er flere som er enige her. Gryterett. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Denne diskusjonen kommer jo opp hver eneste jul , men joda forstår deg fint, kjedelig å se juleting så tidlig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Eg verken kjøper eller et ein ei(n) einaste kakemann (win!) eller pepperkake før 1. desember. Ikkje rører eg julebrusen heller. No drikk eg riktignok brus ein gang kvar 2. månad, men likevel. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvertfall med jule marsjipanen er det pga maskinene står ubrut hele året (unntatt påske) så da taper de bare masse penger om de ikke gjør det sånn. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tragiskt, rett og slett. D: Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 No drikk eg riktignok brus ein gang kvar 2. månad, men likevel. Drikker brus en gang i året, og det er julebrus. Ellers så klarer jeg meg fint uten slikt dritt, men må ha litt julebrus når jula er her. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg baker pepperkaker selv, og julebrus kjøper jeg litt ut i november. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tragiskt, rett og slett. D: Det er det, og det som er enda mer tragisk er at 1 flaske (Hansa) koster 11,- Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Grunnen til at det alt har kommet julemarsipan i butikkene er jo at man ønsker å bli kvitt restlageret av påskemarsipan man ikke fikk solgt til påske. Hva julebrus/pepperkaker måtte gjelde vet jeg ikke. Men det skyldes vel at folk ønsker det, og dermed kan man tjene penger på å tilby det tidligere. Men ja, det er trist. Jula hører hjemme i desember.. Ikke oktober. Endret 19. oktober 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Julebrus er jo rimeligere enn vanlig brus, så WIN at julebrus er ute i 3 måneder xD Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Julebrus er digg! Drikker ikke brus lenger, men i den tiden jeg gjorde det var den fra Rignes favoritten. Det kødder skikkelig med julestemninga å se sånne ting i butikken nå, ja. Endret 17. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Julebrus er noe dritt! Enten smaker det syntetisk bringebær, eller oversukret champagnebrus. Styr unna Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Grunnen til at det alt har kommet julemarsipan i butikkene er jo at man ønsker å bli kvitt restlageret av påskemarsipan man ikke fikk solgt til påske. Men ja, det er trist. Jula hører hjemme i desember.. Ikke oktober. Tviler på at de selger marsipan fra påske til neste jul. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tragisk at alt av julensacks, brus og annet julegodt skal komme ut nå så sabla lenge før jul. Synes det ødelegger litt av sjarmen med det hele, og julen generelt. Når juletingene kommer så tidlig får jeg litt julefølelse, og siden det varer så lenge før jul, så mister jeg litt av julespiriten når jula først er her. Huffa meg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har bestemt meg for at jeg skal nekte meg selv å spise eller drikke noe julebrus, julekaker eller annet julegodteri før vi er i desember. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som har lagt merke til skriveleifene på julemarsipanen? "jule marsipan" står det.. Jaja, bedre en før da det stod "Marsipan Pølser". Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Spiste årets første pepperkaker for et par uker sia, og årets første julebrus ble drukket igår. Er ikke helt det samme når det ikke er kommet snø engang, men det er så sabla godt at det får bare være. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Den enste julebrusen som er god, er oransj Trio julebrus! Men uansett er det for tidlig Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Venter med julebrusen, men pepperkakene har jeg uheldigvis allerede smakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå