Gå til innhold

Julebrus og pepperkaker har alt kommet til butikken

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er galskap å starte julebrussalget midt i oktober, når man kommer til desember så er det ikke ei julebrusflaske igjen å få kjøpt.

Det ødelegger julestemmningen synes jeg. Det passer ikke med flasker som det står god jul på nå når det er midt på høsten.

Hva gjør man ikke for å tjene penger? Det er rett å slett galskap. Håper det er flere som er enige her.

Gryterett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det alt har kommet julemarsipan i butikkene er jo at man ønsker å bli kvitt restlageret av påskemarsipan man ikke fikk solgt til påske.

Hva julebrus/pepperkaker måtte gjelde vet jeg ikke. Men det skyldes vel at folk ønsker det, og dermed kan man tjene penger på å tilby det tidligere.

Men ja, det er trist. Jula hører hjemme i desember.. Ikke oktober.

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Grunnen til at det alt har kommet julemarsipan i butikkene er jo at man ønsker å bli kvitt restlageret av påskemarsipan man ikke fikk solgt til påske.

Men ja, det er trist. Jula hører hjemme i desember.. Ikke oktober.

Tviler på at de selger marsipan fra påske til neste jul.

Lenke til kommentar

Tragisk at alt av julensacks, brus og annet julegodt skal komme ut nå så sabla lenge før jul. Synes det ødelegger litt av sjarmen med det hele, og julen generelt.

Når juletingene kommer så tidlig får jeg litt julefølelse, og siden det varer så lenge før jul, så mister jeg litt av julespiriten når jula først er her. Huffa meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...