SuKa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Brukte kreatin i hele sommer når jeg trente. Jeg har hatt pause fra styrketrening en liten stund nå og sluttet med kreatinen i ca tre ukers tid. Før tok jeg 5g hver dag, og det jeg lurer på er om jeg må starte på nytt med 25g i 5 dager eller om kreatinnivået holder seg oppe? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Frontload på nytt. men 25 a? og 5 mg vedlikeholdsdoser? Frontload med 20 gram i 5-7 dager, og kjøre vedlikeholds doser rundt 10... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Var vel 20g jeg tok når jeg tenker meg om. Tusen Takk! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 ja, hørtes bedre ut det, enn at vedlikeholdsdosene var på 5 ganger mindre enn frontloadingen Lenke til kommentar
War Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 For senere. 5g x5 pr dag i 1 uke og 5g pr dag i 4 uker vil begge fylle opp lagrene. Første er kjappest og andre er for de som kan reagere på mengden kreatin som for eks hjertebank osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå