Snikpellik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Yeah! Noen som var på MSTRKRFT i fjor? Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvis jeg får se the Nr 1 rock qween in the world, Ida maria så hadde ikke det akkurat gjort noe. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvis jeg får se the Nr 1 rock qween in the world, Ida maria så hadde ikke det akkurat gjort noe. So laste year. Altså: Hun var der i fjor. Kommer ikke i år. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Digg med BDM! Håper fortsatt på Arcitechts-slipp og noe post-hardcore Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvis jeg får se the Nr 1 rock qween in the world, Ida maria så hadde ikke det akkurat gjort noe. So laste year. Altså: Hun var der i fjor. Kommer ikke i år. Last year du liksom. chill bill. Var bare et ønske liksom, kanskje du ikke liker henne! men hun er jo så digg. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hehe.. "so laste year" var bare på kødd, men det skjønte du kanskje Hun kan bare komme for min del. Har ikke noe imot henne. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Lil Wayne kommer til Roskilde - så Hove bør ikke sove for lenge på muligheten til å booke han. Dropper de han, kan de vinke takk og farvel til de fleste hiphop-hodene i år. Q-tip og Lil Wayne på samme festival derimot, burde være et argument alene til å kjøpe festivalpass. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Yeah! Noen som var på MSTRKRFT i fjor? Var der! Konge greier! Endret 21. mars 2009 av Heavenly Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Toffen kommer med kryptiske innlegg i Architects-tråden. Dersom Architects og Suicide Silence tar turen ... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er noen sko-kommentarer i The Prodidgy tråden og. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hadde ikke vært ille med de eller. Ser ut til at vi får en mengde slipp de neste dagene. En del hiphop, The Prodigy og Architects. (og Suicide Silence plzzzz) Jadda, Architects kommer offisiellt til Hove på tirsdagen. Fy fette amfiet blir fett den dagen. Parkway Drive, Architects og The Black Dahlia Murder (pluss et slipp til, kanke være noe annet enn metall) # Flettet to innlegg # Endret 25. mars 2009 av datating Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Disturbed kommer.. alt jeg trenger Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Gaslight anthem kommer! yey! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Yeah! Noen som var på MSTRKRFT i fjor? Ja, det var helt latterlig bra! Hadde på ingen måte hatt noe imot et gjensyn med de på årets Hove. Helt syk opplevelse. Blir det noen flere bookinger, forresten? Endret 13. april 2009 av Myklebust89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå