Hanzi. Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg drar for første gang i år. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg sykt . Har dere noen tips til en førstegangs-festivaldeltaker? Dra vertfall tidlig slik at du får deg en god plass. Synest virkelig synd i de som låg der det var vått hele tiden og det stinka drit:p Finn en plass høyt oppe! Ta med deg støvler og skikkelige klær. Var mye kald vind og sørpe over alt. Er vell bra å lage seg en huskeliste før du reiser og se litt på kart over området slik at du blir litt kjent før du drar ned. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg anbefaler at du kjøper en 12-pakning med gode sokker og kaster dem etterhvert som du er ferdig med å bruke dem. Det samme er sikkert ikke dumt med undertøy. Det er ikke verdt å ha i teltet, bare bruk til du skal legge deg, kast dem og finn et nytt par neste morgen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kondomer er også greit å ha med. Men sørg for å finne deg hotell så tidlig som mulig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hotell? Really? Er ikke det litt bitchfest? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Konserter, fest og ett varmt og godt sted å sove. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det varme og gode stedet å sove skal helst være en jentekropp man traff på Arcade Fire-konserten. Litt badass må man være. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 50% av morroa er jo på campen imo osv Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Toffens kommentar på Hove-forumet i Faith No More-tråden: "Hi! Har nye fotballsko. Med super duper knotter. MVH, TG" OHMYGOD. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noe franskt slippes i dag. Jeg tillater meg selv å håpe på Daft Punk eller Gojira, men tipper det er M83 som kommer. Ifølge wikipedia skal de turnere med The Killers i 2009, så. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Gojira hadde vært deilig^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 M83 hadde vært awesome. Daft Punk også Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 M83 hadde selvfølgelig vært dritkult, men Daft Punk hadde (imo) vært et par hakk tøffere Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Da blei det M83. Må sjekke dem ut... Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg ville gjerne at Opeth skulle tatt turen igjen, siden de måtte avmelde pga sykdom ifjor, men det tror jeg blir veldig usannsynlig siden de nå er ute på en ganske omfattende norgesturnè. Ellers er jeg veldig fornøyd med lineupen nå. 2 av mine favorittband er allerde booket, nemlig Bring Me The Horizon og Parkway Drive. Så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Og da fikk vi første hip-hopper på programmet også, nemlig Q-Tip. Herlig slipp! M83 blir en høydare for meg, fantastisk musikk. Synes programmet begynner å bli utrolig sterkt nå! Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Toffens svar på hvordan tå'a hans hadde det i fotballskoene i Faith No More tråden: Hi! De er varme og gode. MVH, TG Kan se ut som de kommer til Hove. Knall booking det (tror jeg). Er ikke verdens største fan av de akkurat, men noen gode sanger har de. Mer spent på hvor de passer inn i programmet. Ekstra dag? Endret 16. mars 2009 av Gaut1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tviler på at det blir en ekstra dag. At de kommer til å dra mange er det ingen tvil om og det kommer nok absolutt til å bli en kjempebooking. De kan mer enn gjerne bytte ut hip-hop headlineren ^^ Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tviler på at det blir en ekstra dag. At de kommer til å dra mange er det ingen tvil om og det kommer nok absolutt til å bli en kjempebooking. De kan mer enn gjerne bytte ut hip-hop headlineren ^^ Tviler også på at det blir en ekstra dag. Å bytte ut hip-hop headlineren tror jeg også er uaktuelt. Å ikke ha Faith No More som headliner virker også litt rart for meg. Vi får se hva som skjer. Får bare vente og håpe på at de blir booket nå da Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Jeg tror de er booket ganske sikkert nå. Lurer også på hva de gjør med programmet, for det er nå forandret og Disturbed og BMTH spiller nå før en headliner på hovedscenen (headlineren er da veldig sannsynlig IKKE hip-hop, da det avviker helt fra bandene som spiller før). Dette betyr at skal det være en hip-hop-headliner på hovedscenen, er Hove nødt til enten å: 1) Utvide festivalen med én dag 2) Sette hip-hop-headlineren sammen med andre band av andre sjangere, noe som er høyst usannsynlig Konklusjonen blir da at hvis Faith No More kommer til Hovefestivalen, spiller de etter BMTH og Disturbed på hovedscenen torsdag 25. juni. Som igjen mest sannsynlig betyr at det ikke blir noen hip-hop headliner og at de heller satser på mange små og sterke acts, eller at festivalen utvides med en dag. En annen, men mindre sannsynlig mulighet er å sette Faith No More til å co-headline med enten Slipknot eller Franz Ferdinand. EDIT: Nå sier Toffen på Hove-forumet at det vil bli en hip-hop-headliner og at det ligger en plan bak det hele.. FETT. Endret 17. mars 2009 av Snikpellik Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Uansett, Yuksek eier, kongebooking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå