Gå til innhold

Hvem ønsker du å se på Hove 2009?

michael691

Anbefalte innlegg

Jeg drar for første gang i år. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg sykt :D. Har dere noen tips til en førstegangs-festivaldeltaker?

Dra vertfall tidlig slik at du får deg en god plass. Synest virkelig synd i de som låg der det var vått hele tiden og det stinka drit:p Finn en plass høyt oppe! Ta med deg støvler og skikkelige klær. Var mye kald vind og sørpe over alt. Er vell bra å lage seg en huskeliste før du reiser og se litt på kart over området slik at du blir litt kjent før du drar ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gjerne at Opeth skulle tatt turen igjen, siden de måtte avmelde pga sykdom ifjor, men det tror jeg blir veldig usannsynlig siden de nå er ute på en ganske omfattende norgesturnè.

Ellers er jeg veldig fornøyd med lineupen nå. 2 av mine favorittband er allerde booket, nemlig Bring Me The Horizon og Parkway Drive. Så jeg er fornøyd. :)

Lenke til kommentar

Toffens svar på hvordan tå'a hans hadde det i fotballskoene i Faith No More tråden:

Hi!

De er varme og gode.

MVH, TG

Kan se ut som de kommer til Hove. Knall booking det (tror jeg). :) Er ikke verdens største fan av de akkurat, men noen gode sanger har de. Mer spent på hvor de passer inn i programmet. Ekstra dag?

Endret av Gaut1
Lenke til kommentar
Tviler på at det blir en ekstra dag. At de kommer til å dra mange er det ingen tvil om og det kommer nok absolutt til å bli en kjempebooking. De kan mer enn gjerne bytte ut hip-hop headlineren ^^

Tviler også på at det blir en ekstra dag. Å bytte ut hip-hop headlineren tror jeg også er uaktuelt.

Å ikke ha Faith No More som headliner virker også litt rart for meg.

Vi får se hva som skjer. :)

Får bare vente og håpe på at de blir booket nå da :p

Lenke til kommentar

Jeg tror de er booket ganske sikkert nå. Lurer også på hva de gjør med programmet, for det er nå forandret og Disturbed og BMTH spiller nå før en headliner på hovedscenen (headlineren er da veldig sannsynlig IKKE hip-hop, da det avviker helt fra bandene som spiller før).

Dette betyr at skal det være en hip-hop-headliner på hovedscenen, er Hove nødt til enten å:

1) Utvide festivalen med én dag

2) Sette hip-hop-headlineren sammen med andre band av andre sjangere, noe som er høyst usannsynlig

Konklusjonen blir da at hvis Faith No More kommer til Hovefestivalen, spiller de etter BMTH og Disturbed på hovedscenen torsdag 25. juni. Som igjen mest sannsynlig betyr at det ikke blir noen hip-hop headliner og at de heller satser på mange små og sterke acts, eller at festivalen utvides med en dag.

En annen, men mindre sannsynlig mulighet er å sette Faith No More til å co-headline med enten Slipknot eller Franz Ferdinand.

EDIT: Nå sier Toffen på Hove-forumet at det vil bli en hip-hop-headliner og at det ligger en plan bak det hele.. FETT.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...