Blåbær Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Siste ordet er vel sagt nå? http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=555704 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Kan se slik ut ja. Endret 23. desember 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Vet ikke om det er en bedre og mer oppdatert post for Hove festivalen, men den blir vertfall:) Jeg vil ha In Flames igjen vertfall, og Dimmu Borgir. Kult å se at All That Remains skal. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg vil gjerne se (Hvis jeg kan velge helt fritt) Escape of the fate The Rapture Within temptation - Trist de ikke skal ha noen konserter i 2009. </3 The birthday massacre Entwine Story of the year Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 The Shins Fleet Foxes The White Stripes Animal Collective Band of Horses Lykke Li Of Montreal Nick Cave Sigur Ros Frightened Rabbit The Lonely Island ^^ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Hadde vært fett å se Norther, Wintersun eller The Agonist Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Fleet Foxes Er allerede booka Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Litt dårlig linup so far. All That Remains og Slipknot likte jeg før. Håper man får noe mer bra. Håper så jævlig på Insomnium. Eller et annet favoritt band. Hvis det skjer så tror jeg på gud x). Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Band som hadde vært gøy; Breaking Benjamin Fuel Story of the Year Nickelback Linkin Park Kamelot Red Hot Chili Peppers Sikkert mange fler, men de jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg ser at Mars Volta skal på Roskilde, det hadde vært fint å ha dem på Hove så jeg slipper å dra til Danmark. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Er det ingen andre tråder oppe om hove? Begynner jo å nærme seg litt:p Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg ser at Mars Volta skal på Roskilde, det hadde vært fint å ha dem på Hove så jeg slipper å dra til Danmark. Ikke at jeg skal til Danmark uansett, men enig. Ellers er jeg fornøyd med BMTH, All That Remains, Parkway Drive, Crookers osv. Var der de to første åra, når jeg ikke synes line-upene er så bra, men det virker ut som om det er få av vennene mine som skal dra i år (russrussyehyeh ), men håper jeg får dratt med noen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Holder med 1 tråd slik at det er blir lettere å holde oversikt. Men altfor mye er uvisst omkring Hove til at folk tør å stole helt på at alt kommer til å gå i skinner. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva mener du med uvisst egentlig? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har vert ekstremt mye opp og ned når det kommer til hove. Har jo blitt erklert konkurs sånn 2-3 ganger:) Sikkert like greit å vente til vi er helt sikkre på at det blir noe av. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Har vert ekstremt mye opp og ned når det kommer til hove. Har jo blitt erklert konkurs sånn 2-3 ganger:) Sikkert like greit å vente til vi er helt sikkre på at det blir noe av. Det blir noe av. De har ræva dekket av et annet parti med festivaler i england eller noe sånt Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jaja, jeg har billett så satser på at det blir festival! Jeg angrer ikke akkurat nå, artistlisten blir bare bedre og bedre for hver uke som går. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja jeg koste meg meget sist år så billett blir det:p Har allerede begynt å spare opp penger siden det ikke var så mye av det sist gang. Og så skal vi finne oss plass ved kunstgrasbanen igjen:p Må vere den beste plassen på hele festivalen. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg drar for første gang i år. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg sykt . Har dere noen tips til en førstegangs-festivaldeltaker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå