Haawy Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Å få sett Atreyu på Hove hadde vært evig fett Endret 26. oktober 2008 av Haawy Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=521683 Var kanskje litt for tidlig med å tro at alt var iorden. Lenke til kommentar
Melhus19 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 noen som vet når de slipper første headliner, om det i dt hele blir konsert? håper faen det blir bra ass, siden jeg er ikke kan reise til roskilde! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 For å være helt ærlig så har jeg mer tro på Quart iår. Eller egentlig tror jeg ikke noen av festivalene kommer til å være så veldig bra. Artisthonoraret har økt så sykt mye de siste årene at det er altfor dyrt å hente inn flere headlinere, slik som det er nå. I tillegg har det vært en ekstrem inflasjon på festivaler som kjemper om de samme artistene. Nei, det er altfor dyrt å gå på festival. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Festival er: 30% artister 70% "ha det gøy på campen" Jeg kan ærlig si at jeg hadde fortsatt hatt det utrolig fett på hove08 om alle artistene hadde vært møkk. Og for de som lurer. Ja det blir hove 09. De fikk støtte fra kommunen. Men det er noen endringer. I år så blir det 4 dager med konserter og 5 dager med camping. Altså, de har kuttet ned én dag med musikk, og plusser på 2 dager på campen. Dette blir sweeeeeet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 For å være helt ærlig så har jeg mer tro på Quart iår. Quarten har gått ut med bookingbudsjett på "kanskje vi legger oss på rundt 50 mill". Om det er planen deres gleder jeg meg enormt til å se et eventuelt driftsbudsjett. Det er så og si umulig for en festival med så liten publikumskapasitet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Et budsjett er en oppstilling av forventede inntekter og utgifter for en virksomhet i løpet av en bestemt periode, for eksempel et budsjettår Et regnskapet skal dokumentere de økonomiske transaksjonene bedriften har foretatt i ett viss periode. Noe mer du lurte på? Forøvrig har Quart booket flere artister, har ennå ikke hørt noe ifra Hove(bortsett fra konkursfaren) Lenke til kommentar
Ap3katt Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Opeth, Opeth og...Opeth. Siden Åkerfeldt var slem med oss i fjor. >__< Neida, eller jo, men Hove er vel for variert musikk, så Opeth, Underoath, Bring Me The Horizon oooog, Bloodbath. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 -Hovefestivalen begjært konkurs. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=543392 Så ender sagaen om Hove i dette her? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Synd å høre. Men om de skulle ha fortsatt hadde jeg håpet på Cynic og Tool. Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Red hot chili peppers<3 Lenke til kommentar
kjetulf Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hove er ikke konkurs. http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=1262 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Det der lover ikke bra. edit: Forvirra. edit2: Ser ut til å stemme --> http://agderposten.no/article/20081208/LOK...1004/ABONNEMENT Endret 8. desember 2008 av Habitats Lenke til kommentar
IceQueen24 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Nightwish After Forever Sirenia Tristania Slipknot Evanescence Iron Maiden Metallica H.I.M Gothminister (en gang til, hehe!) Xandria Leaves Eyes Midnattsol Satyricon The Gathering Within Temptation +++ Endret 11. desember 2008 av IceQueen24 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Metallica osv kan du bare glemme De har allerede et sprengt budsjett. Tviler sterkt på at programmet blir like spektakulært som i fjor. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Støtter WT Norther Within Temptation Nickelback Emperor ? Ensiferum Wintersun Opeth Kalmah The Agonist In Flames Ihsahn Taake Finntroll Bodom Amon Amarth Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Metallica osv kan du bare glemme De har allerede et sprengt budsjett. Tviler sterkt på at programmet blir like spektakulært som i fjor. Når jeg ser igjennom listene, må jeg si 2007 hadde mye bedre line-up. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Om sant skal sies er vel det på mange måter en subjektiv tolkning. Lenke til kommentar
IceQueen24 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Metallica osv kan du bare glemme De har allerede et sprengt budsjett. Tviler sterkt på at programmet blir like spektakulært som i fjor. Får ikke lov å håpe det?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå