Gå til innhold

Hvem ønsker du å se på Hove 2009?

michael691

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

For å være helt ærlig så har jeg mer tro på Quart iår. Eller egentlig tror jeg ikke noen av festivalene kommer til å være så veldig bra. Artisthonoraret har økt så sykt mye de siste årene at det er altfor dyrt å hente inn flere headlinere, slik som det er nå. I tillegg har det vært en ekstrem inflasjon på festivaler som kjemper om de samme artistene.

Nei, det er altfor dyrt å gå på festival.

Lenke til kommentar

Festival er:

30% artister

70% "ha det gøy på campen"

Jeg kan ærlig si at jeg hadde fortsatt hatt det utrolig fett på hove08 om alle artistene hadde vært møkk. Og for de som lurer. Ja det blir hove 09. De fikk støtte fra kommunen. Men det er noen endringer. I år så blir det 4 dager med konserter og 5 dager med camping. Altså, de har kuttet ned én dag med musikk, og plusser på 2 dager på campen.

Dette blir sweeeeeet.

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig så har jeg mer tro på Quart iår.

Quarten har gått ut med bookingbudsjett på "kanskje vi legger oss på rundt 50 mill". Om det er planen deres gleder jeg meg enormt til å se et eventuelt driftsbudsjett. Det er så og si umulig for en festival med så liten publikumskapasitet.

Lenke til kommentar

Et budsjett er en oppstilling av forventede inntekter og utgifter for en virksomhet i løpet av en bestemt periode, for eksempel et budsjettår

Et regnskapet skal dokumentere de økonomiske transaksjonene bedriften har foretatt i ett viss periode.

Noe mer du lurte på?

Forøvrig har Quart booket flere artister, har ennå ikke hørt noe ifra Hove(bortsett fra konkursfaren)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...